gunung yang indahPlatform penangkapan kargo jenis kereta apicara memilih

2023-08-19 02:19:44
275HP127226562Mesin dan peralatan industri130

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.gunung yang indah,Platform angkat orang cacat,gunung yang indahTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri, lif yang boleh diakses, lif menegak, lif kerusi roda, dan platform angkat kerusi roda yang cenderung boleh dipasang dengan bijak di pintu masuk dan keluar kereta bawah tanah, jalan kaki, jembatan berjalan kaki, pintu masuk dan keluar stesen kereta api, koridor bangunan rumah, dan bangunan koridor, yang boleh menyelesaikan masalah angkat dan turun sukar di tempat awam. Produk kami tidak memerlukan lubang, atau bilik komputer, dan bebas dari bunyi, ruang,gunung yang indahPlatform angkat lengan kurva,gunung yang indahPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulik, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.Yei,Jika ada kerosakan semasa lif profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoTahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.


gunung yang indahPlatform penangkapan kargo jenis kereta apicara memilih



Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.Platform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur, mudah untuk beroperasi, dan mudah untuk dikekalkan. Platform gantung kursi roda yang bersandar menyelesaikan dengan sempurna masalah orang dengan cacat naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut, produk kita akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoRisiko kualiti,Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulKegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.


gunung yang indahPlatform penangkapan kargo jenis kereta apicara memilih



Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.pengurusan,Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.Sistem suhu platform angkat keretapi mengadopsi gelung tertutup dengan pelarasan suhu cepat dan kestabilan sistem yang tinggi, yang dapat memastikan suhu kerja minyak hidraulik berada dalam julat yang boleh dibenarkan minyak hidraulik. Platform pembangkit keretapi panduan menggunakan sistem suhu ini tidak memerlukan perubahan minyak hidraulik mengikut musim panas, dan boleh menggunakan minyak hidraulik musim panas sepanjang tahun, mengurangkan kerja penyelamatan platform pembangkit keretapi panduan.Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargogunung yang indah,[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikonsKabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

OtrokovicePenukar jenis kering seri SCRisiko kualiti

OtrokovicePenukar jenis kering seri SCRisiko kualiti

the problem of dryness shall be solved. Generally,OtrokovicePerlindungan cahaya pengubah distribusi...

Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh di...

LivingstonPenukar jenis kering 100 kWMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kilang

LivingstonPenukar jenis kering 100 kWMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kilang

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperi...

PachukaPompa saluran bawah tanahKemajuan baru dalam eksport produk

PachukaPompa saluran bawah tanahKemajuan baru dalam eksport produk

   Many users, including new practitioners   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan...

ChengdePlatform angkat hidraulik diletak silinderKawal masalah yang perlu dipertimbangkan

ChengdePlatform angkat hidraulik diletak silinderKawal masalah yang perlu dipertimbangkan

Menyesuaikan unit kuasa.Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, dan melarang penggunaan...

KhoynikiPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaUlasan mingguan

KhoynikiPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaUlasan mingguan

Penyebar bunyi pengubah jenis keringPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai pro...

评论列表

881HP198728332
2023-08-19 09:26:25

gunung yang indahPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

535HP136858825
2023-08-19 10:40:07

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, gunung yang indahPlatform penangkapan kargo jenis kereta api memang sangat bagus, terima kasih!!!

466HP159575805
2023-08-19 10:45:12

Akhirnya dapat gunung yang indahPlatform penangkapan kargo jenis kereta api Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

122HP117294921
2023-08-19 09:57:44

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih gunung yang indahPlatform penangkapan kargo jenis kereta api Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

717HP127443542
2023-08-19 10:48:15

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian gunung yang indahPlatform penangkapan kargo jenis kereta api, terima kasih!

632HP195506591
2023-08-19 10:03:28

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian gunung yang indahPlatform penangkapan kargo jenis kereta api, terima kasih banyak!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。