oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segarBagaimana menggunakan lebih baik

2023-12-09 06:11:06
632HP195506591tenaga68

Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, seperti dekat ke jalan, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.okto,Peranti ventilasi diterima, yang juga menghasilkan pertukaran panas dengan udara luar, yang menghasilkan & amp; ' Kebocoran panas & amp; quot;[UNK] tenaga terbuang, jadi pembersih udara diperlukan. Bercuci, amino,oktoHarga pemasangan dan penyimpanan penyimpanan sejuk, karbon diaktifkan, serbuk, dll.Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Giron,Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.


oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segarBagaimana menggunakan lebih baik



Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Pemampatan sistem: pemampat udara sedia digunakan. Apabila pemampat udara tidak dapat diselesaikan, pemampat ammonia boleh digunakan sebagai gantinya.Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.di mana,Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Penahan api penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari , dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.


oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segarBagaimana menggunakan lebih baik



Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu, bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama,oktoHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejuk, semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat,Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Apabila kipas langit terlalu berat, besi sudut atau digunakan sebagai lintel. Lintels harus melempar di atas bumbung dan panel dinding lain untuk mengurangi muatan.Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza,oktoPemasangan storan sejuk, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).okto,Penyimpanan sejuk muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Apabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang, ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang, yang menyebabkan tubuh gudang.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segarJaga-jaga semasa penggunaan dan penyelenggaran

oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segarJaga-jaga semasa penggunaan dan penyelenggaran

Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, struktur bang...

评论列表

258HP138990173
2023-12-09 13:54:03

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segar. Datang lagi lain kali!

535HP136858825
2023-12-09 13:29:30

Anda oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segar tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segar

122HP117294921
2023-12-09 13:38:04

oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segar Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

570HP155642700
2023-12-09 07:02:02

Akhirnya dapat oktoPemasangan gudang menyimpan buah dan sayuran segar Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。