JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejukTechnical parameters of bone densitometer

2023-08-11 02:17:41
632HP195506591tenaga102

Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Joyabay,Pemampatan sistem: pemampat udara sedia digunakan. Apabila pemampat udara tidak dapat diselesaikan, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Kokand,Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-ciri aplikasi, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat,JoyabayKesimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejukPerliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu,JoyabayPetikan penyimpanan sejuk farmaceutik, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.


JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejukTechnical parameters of bone densitometer



- tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakAdakah lokasi unit memenuhi syarat-syarat yang berkaitan? Sama ada penyebaran panas dan panjang paip boleh memenuhi keperluan.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Garis produk,Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is low


JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejukTechnical parameters of bone densitometer



Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.pengurusan,Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu,JoyabayYang baik untuk pemasangan kecil penyimpanan sejuk, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Kawasan wayar dalam saluran tidak boleh melebihi %.Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakSlight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejukBagaimana menggunakan mata untuk menilai baik atau buruk

JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejukBagaimana menggunakan mata untuk menilai baik atau buruk

Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Ti...

评论列表

275HP127226562
2023-08-11 10:08:58

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejuk sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

938HP166090698
2023-08-11 11:07:46

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

881HP198728332
2023-08-11 11:17:04

Bolehkah anda memberi saya JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejuk spesifikasi terperinci?

535HP136858825
2023-08-11 09:49:38

JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejuk Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

122HP117294921
2023-08-11 10:00:33

JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejukBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah JoyabayDiagram pemasangan pintu penyelidikan sejuk lebih murah?

709HP180518493
2023-08-11 11:09:52

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。