prairieHarga pemasangan penyimpanan sejukPembangunan harga pada akhir Oktober masih dijangka

2022-07-18 00:48:20
632HP195506591tenaga361

Sediakan, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan, periksa kualiti bahan dan model, dan memulakan pemasangan penyimpanan sejuk selepas pengesahan.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.prairie,Ganti minyak pendinginan. Setelah bertahun-tahun perkhidmatan, minyak pendinginan di dalam kompresor akan diganti. Warna minyak, filing tembaga,prairieBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk, filing besi dan ketidaksamaan disebabkan oleh pakaian sekunder dicampur dalam sistem pendinginan, yang memperebus minyak pendinginan memperburuk cairan dan prestasi, mengurangkan kesan mengambil masa yang panjang, meningkatkan beban kompresor, dan arus akan lebih tinggi daripada mesin baru, untuk memastikan penggunaan jangka panjang peralatan.Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.Djougou, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.


prairieHarga pemasangan penyimpanan sejukPembangunan harga pada akhir Oktober masih dijangka



Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Pendingin di unit sejuk sangat mudah untuk kotor, jadi ia perlu dibersihkan pada masa mengikut situasi tertentu. Untuk menjaga kondukti panas stabil dan kesan praktik. Pembuangan panas dan pendinginan yang baik. There is no need to accumulate dirt around the refrigeration unit.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.peringkat,Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah,prairiePetikan reka storan sejuk, penyimpanan sejuk perubatan, teknologi lanjut, ujian ketat, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.


prairieHarga pemasangan penyimpanan sejukPembangunan harga pada akhir Oktober masih dijangka



Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.Jabatan Pemasaran,Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Untuk pemasangan sistem distribusi kuasa, setiap kenalan akan dipasang dengan nombor wayar untuk penyelamatan.Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.prairie,Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali elektrik, pintu elektrik, cahaya dan peralatan elektrik lain dalam penyimpanan sejuk. Sumber kuasa penyimpanan sejuk diperlukan untuk menjadi garis fasa stabil, dan sumber kuasa atau sumber kuasa cadangan boleh digunakan sesuai dengan yang diperlukan. Sirkuit akan mempunyai pembuangan yang masuk akal dan tindakan perlindungan yang sepadan.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga. - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

prairieHarga pemasangan penyimpanan sejukApa yang perlu diperhatikan semasa penggunaan

prairieHarga pemasangan penyimpanan sejukApa yang perlu diperhatikan semasa penggunaan

Sediakan, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembi...

评论列表

122HP117294921
2022-07-18 09:22:40

prairieHarga pemasangan penyimpanan sejukBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

409HP184720764
2022-07-18 09:45:42

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, prairieHarga pemasangan penyimpanan sejuk sangat baik, seperti bos.

709HP180518493
2022-07-18 09:29:33

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, prairieHarga pemasangan penyimpanan sejuk Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。