BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besarFaktor pengaruh keseluruhan

2024-04-11 00:05:38
632HP195506591tenaga43

Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Belarus,Pakej pengesan suhu valv akan diletakkan pada pintu keluar penguap dengan tali logam untuk mm & mdash; mm, dikelilingi dengan pengasingan lapisan ganda.. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Voorburg,Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara, dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana, jadi ia digunakan secara luas.Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.


BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besarFaktor pengaruh keseluruhan



Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.Semasa penggunaan penyimpanan atmosfer terkawal, ia mesti disimpan pada masa dan secara saintifik. Tidak peduli seberapa baik peralatan itu, tanpa penggunaan saintifik dan penyelamatan, kehidupan dan kesannya perkhidmatan akan dikurangkan.Pertama, gunakan palu untuk meletakkan kayu pad a papan gudang poliuretan antara dua papan gudang untuk membuat papan dekat satu sama lain. Dua set kepingan yang menyambung mesti dikunci antara panel dinding dan panel dinding, dan dua set kepingan yang menyambung mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah ruang antara panel dinding dan panel dinding secara berdasarkan. Kepala yang menyambung bawah mesti sebagai dekat dengan sisi bawah yang mungkin, sehingga konkrit post-cast boleh menutup kepingan yang menyambung. Selepas ruang antara piring dan tanah piring dipasang dengan sambungan, ia mesti lebar sekitar mm. Jika ia tidak memenuhi keperluan, buang piring, potong pinggir piring, dan kemudian pasang semula untuk membuat kongsi piring memenuhi keperluan. Apabila memperbaiki penyesuaian, perhatikan untuk memperbaiki dua bahagian penyesuaian pada pinggir plat perpustakaan konveks dan konkav berdasarkan itu, dan memperbaikinya dengan rivets. Jarak penyesuaian seharusnya dapat menekan dua plat perpustakaan. Dan apabila ia menggantung besi, patung itu tetap tegak pada besi menggantung untuk mencegah kerosakan pada piring gudang; dan besi menggantung tanah di bahagian atas dan bawah akan digantung pada waktu yang sama, dan besi menggantung dengan menggantung.Asas pemeriksaan,Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.


BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besarFaktor pengaruh keseluruhan



The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.kaedah rata-rata,Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), wayar tanah akan ditambah.Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku,BelarusKost pemasangan penyimpanan sejuk besar,BelarusPemasangan, penyelenggaran dan pemasangan penyimpanan sejuk,BelarusPenyimpanan sejuk teh, tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap, struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.Belarus,Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besarApa proses asas

BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besarApa proses asas

Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliu...

评论列表

263HP148803710
2024-04-11 08:00:15

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar

161HP196399230
2024-04-11 08:53:15

BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besarKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

275HP127226562
2024-04-11 08:59:59

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar sangat baik, seperti bos.

466HP159575805
2024-04-11 08:49:09

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar, terima kasih!

409HP184720764
2024-04-11 07:15:14

Baru bayar, bila BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar sampai bos.

570HP155642700
2024-04-11 07:10:17

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan BelarusPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。