KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbitArahan pengenalan dan pemasangan produk

2023-10-31 02:11:05
jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat

Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai,KaipingPaksi penerbangan tetap hidraulik, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?Kaiping,Buang dan nyahkumpulkan valv turun, letupkan inti valv bersih dengan udara termampat, dan kemudian memasang semula.Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.Ntungamo,Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Jembatan naik kecil telah menjadi peralatan utama pilihan untuk membantu pengangkutan dalam pelbagai perusahaan. Selanjutnya, mari kita lihat kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil.Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years,KaipingJembatan pengangkutan aliran hidraulik, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk,KaipingJembatan penghalang bergerak, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.


KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbitArahan pengenalan dan pemasangan produk



Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.Apabila bekerja pada ketinggian lebih dari , meter, jaring keselamatan atau tali pinggang keselamatan mesti digunakan.Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.Piawai inspeksi,Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.


KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbitArahan pengenalan dan pemasangan produk



Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.Berapa harganya?Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, jambatan penggantian, cerun, atau tebing, kereta pengawal atau jaring keselamatan seharusnya dipasang di sisi yang menghadapi udara, atau sabuk keselamatan atau tali seharusnya digunakan.Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.Kaiping,When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbitPerpustakaan Produk

KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbitPerpustakaan Produk

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah,...

评论列表

535HP136858825
2023-10-31 09:22:11

KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbit Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

466HP159575805
2023-10-31 10:21:09

Sejak kali terakhir saya membeli KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbit anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

709HP180518493
2023-10-31 09:48:39

Adakah anda mempunyai KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbit? KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbitBerapa harga spot

570HP155642700
2023-10-31 09:55:55

KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbit Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. KaipingTekanan hidraulik paksi naik bimbit Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。