WroclawTruck boarding bridgeApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk

2024-05-02 00:13:53

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan,WroclawJembatan penghalang bergerak, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.Wroclaw,Apabila penyelesaian dalam bekas baja inox atau tempat kerja yang sempit, penting untuk menggunakan peranti keselamatan unik. Jika menggunakan lembaran karet terisolasi, sarung tangan karet terisolasi, dll., pastikan mengisolasi antara tubuh penyeludupan dan tubuh yang dipenuhi.Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.Salmiya,Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.


WroclawTruck boarding bridgeApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk



Jembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja, mempercepat kelajuan logistik,WroclawJembatan pengangkutan aliran hidraulik, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.Perhatian: (Tonage yang lebih besar atau spesifikasi lain boleh disesuaikan mengikut keperluan pelanggan).Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.Pengurusan kualiti Jumlah,Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan,WroclawTekanan hidraulik paksi naik bimbit, platform kargo, gudang, dll.Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.


WroclawTruck boarding bridgeApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk



Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.Skop projek,Alasan: sirkuit terbuka.With the rapid development of warehousing and logistics, the use of boarding bridges is becoming increasingly widespread. The normal operation of the boarding bridge hydraulic system is the main technical indicator, and qualified hydraulic oil is the guarantee for the reliable operation of the hydraulic system. Pertahanan sistem minyak hidraulik boleh meningkatkan prestasi jambatan naik. di bawah, kita akan singkatkan tiga tindakan pencegahan untuk mempertahankan sistem hidraulik jambatan naik.Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?Wroclaw,Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

WroclawTruck boarding bridgeBerhati-hati semasa menggunakan titik-titik ini

WroclawTruck boarding bridgeBerhati-hati semasa menggunakan titik-titik ini

Jembatan memasuki papan, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan me...

评论列表

258HP138990173
2024-05-02 08:56:07

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak WroclawTruck boarding bridge tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

466HP159575805
2024-05-02 08:37:24

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

409HP184720764
2024-05-02 07:25:23

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan WroclawTruck boarding bridge, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

256HP158312377
2024-05-02 08:44:24

WroclawTruck boarding bridge Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

709HP180518493
2024-05-02 07:39:35

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, WroclawTruck boarding bridge mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。