HolkinPenyimpanan sejuk perubatanFokus pada Pembangunan Antarabangsa

2022-10-06 01:32:09
632HP195506591tenaga247

Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Untuk penyimpanan sejuk, ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan, tetapi konsumsi tenaga ia sangat besar dalam penggunaan penyimpanan sejuk. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah ini?Holkin,It takes hours after the installation of the controlled atmosphere warehouse to deposit the goods, so as to quickly meet the temperature required by the goods and ensure that the controlled atmosphere warehouse equipment can operate normally.Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama, semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat,HolkinPemasangan pintu penyimpanan sejuk,Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan, peralatan pendinginan pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.


HolkinPenyimpanan sejuk perubatanFokus pada Pembangunan Antarabangsa



Suaran mengenai kuantiti bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan: pelaburan penyimpanan sejuk adalah pelaburan jangka panjang dan menguntungkan. Kuntiti tinggi rambut pasti boleh mengurangi pelaburan awal, tetapi perlu untuk menangkap had tertentu dan mempertimbangkan secara meliputi konsumsi tenaga jangka panjang dan pelaburan awal, kerana kesan penyeluaran bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan mempunyai korelasi linear parabolik dengan berat besar; Banyak kajian telah menunjukkan bahawa bulu mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik apabila berat unit ~ kg / m. Oleh itu, secara umum disarankan volum rambut penyimpanan sejuk suhu konstan ~ m / T.Keukuran perlawanan pembuluhan pemampat dan pengisihan motor.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Selamat datang untuk bertanya,Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.Pemasangan plat gudang atas sepatutnya dilakukan secara alternatif dengan pemasangan plat dinding, dan plat dinding sepatutnya meninggalkan ruang untuk menarik peralatan pembinaan; Semasa pemasangan plat gudang atas, helaian besi akhir yang meliputi dengan plat dinding akan terputus selama mm untuk menghalang jambatan sejuk berjalan sejuk; Two layers of foaming materials shall be evenly and continuously punched on the joint surface between each top warehouse plate. Rivets shall be pulled and fixed at the internal and external lap joints of the steel plate, and the rivet spacing shall be mm; Menurut lukisan rancangan, jika terdapat sinar sokongan, pengaturan dan posisi akan dilakukan dan tanda yang tepat dan jelas akan dibuat menurut keperluan lukisan rancangan; Menweld atau pasang sinar sokongan, lajur, bingkai besi sokongan, dll., dan persatuan penyweld mestilah melawan kelembapan dan diperlakukan mengikut keperluan lukisan.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.


HolkinPenyimpanan sejuk perubatanFokus pada Pembangunan Antarabangsa



Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Pengurusan,Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator,HolkinCold storage by package, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Periksa dan menentukan sama ada tenaga kerja bekalan kuasa menukar memenuhi peraturan, dan tenaga kerja adalah V & plusmn; %. Apabila penjualan besar peralatan gudang segar tidak diperlukan untuk masa yang lama, bekalan kuasa penggantian utama gudang beku akan terputus, dan ia akan memastikan bahawa peralatan gudang segar tidak akan kembali ke kebumian dan tidak akan dirampas oleh bahan kimia lain seperti abu.Sama ada ada tanah pada kondensator dan penyebaran panas yang tidak baik akan menyebabkan tekanan kondensasi terlalu tinggi bagi peti sejuk. Untuk melindungi kompresor, mesin berhenti berjalan di bawah tindakan pengawal tekanan. Apabila penyebaran panas adalah baik, tekan butang reset hitam pada pengawal tekanan, dan mesin boleh memulakan operasi secara automatik.Holkin,Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan,HolkinPenyimpanan sejuk perubatan profesional, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejuk

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

SloenimSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran segarApakah mod penghantaran

SloenimSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran segarApakah mod penghantaran

Pemasangan kotak dan peranti operasi: desain kotak mesti masuk akal, dan kualiti penampilan mesti me...

GuatemalaPemasangan penyimpanan sejuk rumah tanggaAnalisis kepentingan dan kepentingan

GuatemalaPemasangan penyimpanan sejuk rumah tanggaAnalisis kepentingan dan kepentingan

Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor d...

MatansasGudang beku dadahSerahkan jaminan bekalan gas alam

MatansasGudang beku dadahSerahkan jaminan bekalan gas alam

anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk ya...

ShijakSkema penyimpanan sejuk farmaceutikPerlambat ekonomi adalah penyesuaian yang sehat

ShijakSkema penyimpanan sejuk farmaceutikPerlambat ekonomi adalah penyesuaian yang sehat

Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal...

Samana Santa BarbaraDi mana sejukPaparan ringkasan petikan

Samana Santa BarbaraDi mana sejukPaparan ringkasan petikan

Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan beka...

LanguireYang mana yang baik untuk pemasangan penyimpanan sejukCurrikulum Pembangunan

LanguireYang mana yang baik untuk pemasangan penyimpanan sejukCurrikulum Pembangunan

Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pe...

评论列表

122HP117294921
2022-10-06 09:22:24

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

409HP184720764
2022-10-06 10:30:54

Walaupun HolkinPenyimpanan sejuk perubatan belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

717HP127443542
2022-10-06 08:56:51

Haha, HolkinPenyimpanan sejuk perubatan diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

632HP195506591
2022-10-06 08:53:20

Tanya, boleh saya hantar HolkinPenyimpanan sejuk perubatan spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

570HP155642700
2022-10-06 09:42:58

Penjualnya sangat baik, HolkinPenyimpanan sejuk perubatan sama seperti pengenalan, penjual jujur

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。