CruzSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang bagusPotensi pasar meningkat

2022-12-02 02:03:28
632HP195506591tenaga229

Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat,CruzStoran sejuk, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Cruz,Saluran paip tarik pemampat dan saluran paip balik ventilator pendingin tidak boleh lebih kecil daripada saiz yang dinyatakan dalam sampel untuk mengurangi resistensi dalaman saluran paip penahanan. - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakStudenichani,Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk, yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyelesaian di lokasi,CruzStoran sejuk terpasang kilang, operasi jujur, dan mempunyai pejabat di seluruh negara untuk kerjasama jangka panjang. Tujuan, fungsi dan rancangan berbeza, jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.


CruzSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang bagusPotensi pasar meningkat



Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Flow, suhu dan tubuh air air permukaan sekitar kawasan pembinaan air permukaan dan sumber air penyimpanan sejuk.Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam,Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu, bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama, semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat, julat fluktuasi set suhu gudang tidak sepatutnya terlalu besar untuk mencegah tekanan positif dan negatif berlebihan daripada merusak tubuh gudang.Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.


CruzSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang bagusPotensi pasar meningkat



Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.sumber,Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Untuk pemilihan unit pengkondisi udara, perlu mempertimbangkan tekanan kondensasi dan masalah lain berkaitan unit, meningkatkan proporsi udara sejuk luar, dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Cruz,Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

CruzSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang bagusMasalah yang memerlukan perhatian dalam penggunaan musim

CruzSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang bagusMasalah yang memerlukan perhatian dalam penggunaan musim

Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan s...

评论列表

256HP158312377
2022-12-02 10:40:34

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini CruzSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang bagus memang bagus, cukup bertuah.

717HP127443542
2022-12-02 09:15:30

Haha, CruzSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang bagus diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

570HP155642700
2022-12-02 10:47:09

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali CruzSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。