StocktonPompa paip korosifApa kaedah kawalan kualiti

2022-11-17 00:34:05
466HP159575805Mesin dan peralatan industri217

   selection of flow: single suction pump or double suction pump shall be selected according to the flow; pompa aspirasi tunggal atau shal pompa aspirasi berbilang   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the moStockton,circuit, phase loss protection, pump body water leakage, motor over temperature and electric leakage, as well as single pump and multi pump control working modes, a variety of main and standby pump switching modes and variousmenggunakan pompa penyelamat,StocktonBaigang deep well pump, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?Khan Yunis,   Kekuatan paksi turun boleh digunakan untuk pengangkutan lumpur di kilang kuasa, dan kemungkinan bocoran tidak melebihi titik/min, yang kebanyakan digunakan untuk mengangkut cair atau bahan terbakar, letupan, racun, kuat korosif dan berharga   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan,StocktonPompa sumur dalam kecil, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.   Banyak orang tidak tahu banyak tentang kemasan dan penyegelan peralatan kerana peralatan massa dan tenaga. Seterusnya, mari s belajar mengenai kaedah pakej dan penyegelan peralatan: penyegelan pakej adalah sangat biasa dalam pompa sumur selam. Kaedah ini mempunyai penyegelan yang baik pe


StocktonPompa paip korosifApa kaedah kawalan kualiti



   Semasa pemasangan komponen bearing licin, jika pemasangan adalah betul, minyak licin adalah sesuai, perbaikan adalah tepat waktu, dan umur penghantaran akan panjang, staf perbaikan patut perbaiki komponen bearing secara peribadi, memeriksa keadaan bearing dan minyak licin, danmengejar kabinet kawalan api cf, biaya penyelamatan yang disimpan adalah besar.   Kemungkinan lain ialah bahawa gas dihisap apabila pompa sedang digunakan.Helaian Petikan,   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalah   The utility and durability of the utility model, so the polymer composite materials are generally used in production.   Selepas itu, sebelum dimulakan lagi, dan kemudian mulakan pam.


StocktonPompa paip korosifApa kaedah kawalan kualiti



ually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil, buka valv gerbang.peringkat,   penentuan model: untuk pompa air atau pompa dengan medium fizikal dan kimia yang serupa dengan air, perlu pergi ke katalog atau sampel produk yang berkaitan, dan membuat perbaikan mengikut jadual prestasi atau kurva prestasi model untuk melihat sama ada titik kerja normal jatuh dalam kawasan kerja keutamaan pompa.   Aplikasi biasa: bekalan air tekanan tetap, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal pentingStockton,   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul,Stocktonpam malas nampak, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.technology submersible slurry pump appears in response to market demand. Ia khususnya sesuai untuk kedalaman di mana pompa lumpur menegak tidak boleh berfungsi. Bahagian bawah air pompa lumpur menegak biasanya tidak lebih dari m, dan tentu saja ia boleh lebih dari. Contohnya, kedalaman reka maksimum syarikat kita s pompa lumpur di bawah air boleh mencapai m tetapi kedalaman di bawah air itu bukan kedalaman operasi terbaik semacam pompa ini, jadi ia akan membawa ke ketidakbertanggungjawabea is equal to or lower than the vaporization pressure corresponding to the water temperature in the flow process, the water will vaporize there and form many small bubbles mixed by steam and gas. Fenomen kavitasi disebabkan tindakan gelembung apabila gelembung kecil ini mengalir dari kawasan tekanan rendah ke kawasan tekanan tinggi dalam pompa air

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ChambasPenyelam pompa sampahKnowledge of

ChambasPenyelam pompa sampahKnowledge of

   Reasonable.erati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti...

RubinPlatform mengangkat lengan melipat sendiriBagaimana menjadi pengendali yang berkelayakan

RubinPlatform mengangkat lengan melipat sendiriBagaimana menjadi pengendali yang berkelayakan

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariKonfigurasi l...

KhomutovYang merupakan pengubah ujian jenis kering yang baikStruktur asas dari

KhomutovYang merupakan pengubah ujian jenis kering yang baikStruktur asas dari

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaDalam penukar jenis kering perlin...

OpavaScb13-1250kva dry type transformerGaris panduan harga yang berpatutan

OpavaScb13-1250kva dry type transformerGaris panduan harga yang berpatutan

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpu...

San FranciscoPengubah kuasa 3150Menggalakkan pertumbuhan usaha sama

San FranciscoPengubah kuasa 3150Menggalakkan pertumbuhan usaha sama

If the above provisions are not met,San FranciscoPeraturan pagar pengubah kuasa, the problem of dryn...

polandiaPembuat jambatan naik automobileApakah pesanan sosial industri

polandiaPembuat jambatan naik automobileApakah pesanan sosial industri

Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka...

评论列表

122HP117294921
2022-11-17 08:52:16

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli StocktonPompa paip korosif bagi diskaun?

256HP158312377
2022-11-17 07:42:46

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​StocktonPompa paip korosif. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

709HP180518493
2022-11-17 08:41:16

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya StocktonPompa paip korosif, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

632HP195506591
2022-11-17 08:46:51

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali StocktonPompa paip korosif.

570HP155642700
2022-11-17 09:32:03

Baru beli StocktonPompa paip korosif, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。