FortWaynePompa lumpur menegakMasalah yang wujud dan tindakan penambahan

2022-08-25 02:18:24
466HP159575805Mesin dan peralatan industri316

   Pompa selam bersiap-siap akan menggulung / pusingan setiap minggu untuk membuat perlindungan menerima muatan statik dan osc luaran   Untuk memperbaiki tFortWayne,   For example, the lubrication method, the number of impellers, the number of bolts and other small details determine that these slurry pumps are not used.   Contohnya, ia mempunyai kesan yang besar pada impeller peralatan sendiri. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi semasa digunakan?Umm sebagai Sahik,   Reasonable.   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selam   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, metalurgi,FortWayneISG single stage vertical pipeline pump, batu, perlindungan persekitaran, kuasa elektrik dan industri lain untuk mengangkut lumpur partikel yang berkerusi. Contohnya, dalam bidang industri kimia, paste campuran korosif kristal kimia dipindahkan. Pembuangan abu elektrik, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara dll.


FortWaynePompa lumpur menegakMasalah yang wujud dan tindakan penambahan



   Saat ini, segel mekanik memegang bahagian yang meningkat di pasar pompa segel.garis boleh dipanggil pompa penegak saluran paip. Tidak terbatas kepada satu jenis pam, saluran paip   Oleh itu, angin stator akan terbakar kerana suhu meningkat berlebihan.Rakomendasi dan konsultasi,   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.mengawal model pompa lumpur, contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan, jadi kita memilih pompa   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, kemudian guna bolt penyesuaian untuk bergerak rotor ke belakang, rekod ruang pergerakan ke hadapan dan ke belakang, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller, berhenti Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.


FortWaynePompa lumpur menegakMasalah yang wujud dan tindakan penambahan



   Di bawah tindakan peranti bantuan, ia boleh mengangkut kering, dan kerana peranti penyegelan sendiri adalah istimewa, ia juga boleh memastikanPelanggan pertama,   Ciri-ciri kerja kedua pompa juga berbeza. Kerana pompa sampah adalah dr   Peralatan siri pompa pembuangan ini boleh diselesaikan atau bergerak. Apabila peralatan aktif tetap dipilih, kabel rantai akan terpisah-pisah diangkut ke (terhadap keluar pam, dan sambungannya akan selari dengan keluar pam) dua bolt mata atau plat angkat kep adalah item di atas. Jika pemanasan motor berlaku, anda boleh cari sebab dari item di atas. Namun, perlu diperhatikan bahawa jika kesalahan disebabkan oleh listrik,FortWaynePompa paipel, orang yang tidak tahu listrik tidak perlu memperbaikinya sendiri,FortWayneApi pompa sumur dalam, untuk menghindari orangFortWayne,   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudianpment akan menggunakan kekuatan sentrifugal untuk memandu cair dari impeller ke pinggir luar dan mendapatkan tenaga

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

QinghaiJembatan boarding mudahPiawai sekerap

QinghaiJembatan boarding mudahPiawai sekerap

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ke...

GuenzburgPlatform penangkapan gaya tahapStatus pembangunan industri di China

GuenzburgPlatform penangkapan gaya tahapStatus pembangunan industri di China

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius dan boleh putar fleksibel....

ConstanzaHarga pengubah kotak kering 800 KVAApakah standard pelaksanaan

ConstanzaHarga pengubah kotak kering 800 KVAApakah standard pelaksanaan

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipPembuat pengubah kuasaConstanza,Pasar pengubah dalaman...

FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubahCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubahCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transf...

San BenitoRangkaian pembuat pengubah kotakManfaat aplikasi gesper pemasangan

San BenitoRangkaian pembuat pengubah kotakManfaat aplikasi gesper pemasangan

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan i...

IztapalapaPompa sumur dalamHasil pemeriksaan

IztapalapaPompa sumur dalamHasil pemeriksaan

Menakutkan kacang dengan kunci. sebagai   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pe...

评论列表

466HP159575805
2022-08-25 09:44:24

FortWaynePompa lumpur menegak Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

122HP117294921
2022-08-25 10:39:01

Barangnya memang bagus, tetapi FortWaynePompa lumpur menegak harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

409HP184720764
2022-08-25 11:10:52

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas FortWaynePompa lumpur menegak sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

717HP127443542
2022-08-25 10:25:45

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, FortWaynePompa lumpur menegak mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

570HP155642700
2022-08-25 10:29:56

Anda FortWaynePompa lumpur menegak tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda FortWaynePompa lumpur menegak

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。