PenomeYang adalah peti sejuk yang baikKeuntungan terhebat

2024-01-22 00:37:51
632HP195506591tenaga63

Kegagalan penyimpanan sejuk satu lapisan: besar; Kawasan permukaan struktur penyimpanan luar penyimpanan sejuk adalah besar, jadi jumlah bahan pengisihan panas adalah besar, dan konsumsi kering makanan sejuk juga besar; Untuk gudang suhu rendah, rawatan anti beku lantai memerlukan banyak kerja. Apabila penyimpanan sejuk dibina pada tahap air, ia mustahil untuk menanganinya, yang mudah untuk menyebabkan beku mengufuk dan membengkak.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.Penome,PenomePetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk kecil,Dalam penggunaan, gudang penyimpanan segar mesti disimpan pada masa dan secara saintifik. Oleh itu, gudang penyimpanan segar juga perlu disimpan secara peribadi setiap tahun, untuk memastikan operasinya stabil.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Raisio,Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.


PenomeYang adalah peti sejuk yang baikKeuntungan terhebat



Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, pakaian gas, sarung tangan karet, penangkap kayu, lampu paip, minuman asam dan barang pelindung dan penyelamatan lain yang diperlukan, yang mesti ditetapkan di lokasi yang sesuai,PenomeBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk, dikendalikan oleh orang yang ditugaskan secara khusus dan digunakan secara biasa. Relevant personnel shall skillfully master the use of oxygen respirator and personnel rescue. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Perkhidmatan pertama,PenomeBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua,Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang. - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.


PenomeYang adalah peti sejuk yang baikKeuntungan terhebat



Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa, Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had, sistem penyejukan sistem juga akan diaktifkan. Apabila suhu kembali kepada normal,Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Sebelum memasang semua kacang sodium dan kunci kacang sistem pendingin, gunakan minyak pendingin untuk menguatkan ketat. Bersihkan selepas berpegang. Pengemasan setiap pintu terputus harus dikunci.Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Penome,Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-ciri aplikasi, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejukSlight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel. - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, paip pembuangan akan diasingkan).

dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara
404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

PenomeYang adalah peti sejuk yang baikLaporan kajian industri

PenomeYang adalah peti sejuk yang baikLaporan kajian industri

Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dib...

评论列表

161HP196399230
2024-01-22 07:52:46

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini PenomeYang adalah peti sejuk yang baik. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

258HP138990173
2024-01-22 09:35:16

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam PenomeYang adalah peti sejuk yang baik, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

275HP127226562
2024-01-22 09:17:29

PenomeYang adalah peti sejuk yang baik Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

709HP180518493
2024-01-22 07:42:43

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. PenomeYang adalah peti sejuk yang baik Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

717HP127443542
2024-01-22 08:20:45

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak PenomeYang adalah peti sejuk yang baik, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。