ErnshardPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterMana yang lebih baik

2024-01-06 01:17:07

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.ErnshardBagaimana platform angkat elektrik lebih rendah dalam keadaan kekurangan tenaga tiba-tiba? Sebelum memulakan, periksa dan sahkan bahawa kabel dan kawat mendarat adalah selamat dan bahawa tukar berada di posisi sifar. Selepas kuasa diaktifkan, tekanan perlu diperiksa dan disahkan sebagai normal, dan seharusnya tidak ada bocor semasa ujian. Ia patut diuji dan disahkan bahawa peranti penguncian elektrik di setiap peranti had, kandang tangga, pintu penyamaran, dan peranti elektrik sensitif dan berkesan. Beg udara keselamatan tirai sisi boleh menghalang pegawai penyelamatan melangkah ke dalam ruang antara platform dan sink semasa kerja. Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua adalah latihan penggunaan yang sepadan selepas pemasangan dan penyahpepijatan peralatan, Xilang Door IndustryGuna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususColin,Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi,ErnshardPlatform penangkapan gaya tahap, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihanTahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakanSemak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan perlu menggantikannya


ErnshardPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterMana yang lebih baik



Kedua, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakanClick to view,Menyesuaikan unit kuasa.Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: ' Cross operation method; ': Bersihkan, ketat, lembut,ErnshardJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusanI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.


ErnshardPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterMana yang lebih baik



Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.Penyesuaian Skema,Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.Selain itu, jalankan medium yang mengganggu dari platform mengangkat liga aluminum. Hapuskan media korosif, seperti secara biasa menghapuskan peralatan logam, meletakkan kekeringan dalam alat ketepatan, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat,ErnshardPlatform mengangkat selai aluminium 6-meter, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.Ernshard,Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakKedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

NurembergJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiApakah ciri-ciri bagaimana memilih bahan

NurembergJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiApakah ciri-ciri bagaimana memilih bahan

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar da...

HengshuiMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKeperluan rancangan kualiti produk

HengshuiMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKeperluan rancangan kualiti produk

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung...

PilaGerakan platform mengangkat garpu guntingAnalisis kesan cabutan kosong

PilaGerakan platform mengangkat garpu guntingAnalisis kesan cabutan kosong

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Pia...

GabrovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakEffective treatment methods

GabrovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakEffective treatment methods

   Therefore, when the pump temperature is too high, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menye...

ZacatecolucaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahCara periksa sebelum digunakan

ZacatecolucaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahCara periksa sebelum digunakan

wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihka...

IeperPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakAdakah anda tahu peranan khusus

IeperPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakAdakah anda tahu peranan khusus

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah...

评论列表

938HP166090698
2024-01-06 09:10:06

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, ErnshardPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

535HP136858825
2024-01-06 10:15:15

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai ErnshardPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter. Datang lagi lain kali!

409HP184720764
2024-01-06 09:40:52

ErnshardPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

709HP180518493
2024-01-06 10:09:14

ErnshardPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

570HP155642700
2024-01-06 09:22:26

Ia patut dipuji, sangat bagus, ErnshardPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter Saya sangat menyukainya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。