HarelbekePengubah jenis minyak 800 KVAPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian

2023-12-10 12:11:08

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Harelbeke,Perubah telinga pemeriksaanSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.MoundouSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama) dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


HarelbekePengubah jenis minyak 800 KVAPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian



Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikAnalisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,HarelbekePengenalan struktur pengubah tenggelam minyak, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Harga yang adil,Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


HarelbekePengubah jenis minyak 800 KVAPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Konsultasi bebas,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi,HarelbekeHarga pengubah 1000 KVA, ia tidak perlu diam.Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan,HarelbekeKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalam, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Harelbeke,Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

IndianapolisPengubah kuasa tambang Ks11Pembangunan industri memberi momentum baru

IndianapolisPengubah kuasa tambang Ks11Pembangunan industri memberi momentum baru

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi...

Santa CatarinaPenukar tiga fasa 100kWPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

Santa CatarinaPenukar tiga fasa 100kWPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dal...

LenzPengubah peralatan elektrikPenghantaran pantas

LenzPengubah peralatan elektrikPenghantaran pantas

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tert...

AlbaniaPompa sumur dalamMasalah yang rosak

AlbaniaPompa sumur dalamMasalah yang rosak

   Penyulak pompa selam mungkin perlu dihapuskan untuk penyelamatan atau perbaikan semasa digunakan....

SerajevoQuotatJaga-jaga untuk penggunaan segel

SerajevoQuotatJaga-jaga untuk penggunaan segel

dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namunmendengar beberapa media yang rela...

CondegaUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiTugas untuk mengurangkan kelebihan kapasiti perusahaan

CondegaUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiTugas untuk mengurangkan kelebihan kapasiti perusahaan

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipot...

评论列表

161HP196399230
2023-12-10 12:21:51

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti HarelbekePengubah jenis minyak 800 KVA masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

258HP138990173
2023-12-10 13:15:04

Bolehkah anda memberi saya HarelbekePengubah jenis minyak 800 KVA spesifikasi terperinci?

409HP184720764
2023-12-10 12:50:11

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, HarelbekePengubah jenis minyak 800 KVA sangat baik, seperti bos.

709HP180518493
2023-12-10 12:48:12

Anda HarelbekePengubah jenis minyak 800 KVA tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda HarelbekePengubah jenis minyak 800 KVA

717HP127443542
2023-12-10 13:30:19

HarelbekePengubah jenis minyak 800 KVABerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。