EnnsSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

2023-07-23 00:02:17
122HP117294921Mesin dan peralatan industri113

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga,Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipFanipol,Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.


EnnsSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan



Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Di mana untuk dijual,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


EnnsSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Proses aplikasi,Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;,EnnsPengubah jenis kering 2000 KVA, satu pengubah kecil kva diganti, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,EnnsKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja,EnnsStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkan, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Enns,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQBagaimana melakukan ujian tekanan

Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQBagaimana melakukan ujian tekanan

sekitar % digunakan dalam konsentrator dalam industri tambang. Kerana keadaan kerja yang buruk dala...

PotsdamPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKawasan tanah

PotsdamPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKawasan tanah

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara...

LecceJembatan pengangkutan gudangStruktur asas dari

LecceJembatan pengangkutan gudangStruktur asas dari

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan...

DimitrovgradPengubah jenis minyak 35kVKaedah peleburan

DimitrovgradPengubah jenis minyak 35kVKaedah peleburan

Syarikat pengubah minyak terjunDipersediakan dengan pengawal suhu pemanas platin (pt) ditempatkan di...

YamasaApi pompa sumur dalamBelajar tentang enam kesalahan dan masalah umum

YamasaApi pompa sumur dalamBelajar tentang enam kesalahan dan masalah umum

   jika gasket yang dibuang rosak serius, gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibe...

LaredoPompa slurry yang tidak menyentuhJika anda tidak menjaganya dengan baik, sesuatu akan berlaku

LaredoPompa slurry yang tidak menyentuhJika anda tidak menjaganya dengan baik, sesuatu akan berlaku

   Tekanan. Oleh itu, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan m...

评论列表

535HP136858825
2023-07-23 09:01:24

Pembungkusan EnnsSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis kering kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

256HP158312377
2023-07-23 08:43:09

EnnsSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis kering Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

717HP127443542
2023-07-23 08:14:38

EnnsSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis kering Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。