AuerbargDiagram struktur pengubah jenis kering8 kategori biasa

2024-04-19 00:47:48

Syarikat pengubah jenis keringMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Auerbarg,Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Christchurch,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


AuerbargDiagram struktur pengubah jenis kering8 kategori biasa



Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu etching dan turbidity, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Harga yang boleh diterima,Kebocoran minyak dari radiator paip panasApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


AuerbargDiagram struktur pengubah jenis kering8 kategori biasa



Apabila memeriksa inti hook,AuerbargModel umum pengubah kuasa, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Yang paling murah,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Mod wayar pengubah jenis kering:Auerbarg,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,AuerbargSenarai lengkap Model Penukar, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya,AuerbargModel tiga dimensi pengubah jenis kering, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BotropRancangan jambatan naikApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan

BotropRancangan jambatan naikApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan

Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan m...

San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyakSuhu soalan memainkan peranan penting

San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyakSuhu soalan memainkan peranan penting

Sebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab...

FengzhenJenis bergerak hidraulik paksi naikApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

FengzhenJenis bergerak hidraulik paksi naikApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

Jembatan naik kecil dibahagi ke jembatan naik tetap dan jembatan naik bimbit berdasarkan permintaan...

LondonPompa sumur dalam kecilOperasi kontraindikasi

LondonPompa sumur dalam kecilOperasi kontraindikasi

   Carbon, bahan bangunan, industri kimia dan industri industri lain terutama digunakan untuk mengan...

Piedras NegrasPompa paip korosifKemampuan kumpilasi kuat

Piedras NegrasPompa paip korosifKemampuan kumpilasi kuat

oscillasi. Struktur bangunan di bilik pompa air akan dibangun semula. Plat menyerap dan mengisolasi...

OldenburgPlatform angkat kereta api tunggalKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan

OldenburgPlatform angkat kereta api tunggalKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesala...

评论列表

938HP166090698
2024-04-19 09:23:26

AuerbargDiagram struktur pengubah jenis kering Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

717HP127443542
2024-04-19 09:29:07

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, AuerbargDiagram struktur pengubah jenis kering memang sangat bagus, terima kasih!!!

632HP195506591
2024-04-19 09:30:00

Kerjasama dengan anda sangat baik, AuerbargDiagram struktur pengubah jenis kering kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。