ProtarasTiada kehilangan muatan pengubah jenis keringPengenalan langkah berjaga-jaga

2024-02-29 00:30:11

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci,ProtarasAplikasi pengubah jenis kering, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.ProtarasTransformer adalahKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahCanoas,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Dry type transformer factory


ProtarasTiada kehilangan muatan pengubah jenis keringPengenalan langkah berjaga-jaga



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Pembuat TransformerPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah,ProtarasRangkaian pengubah kuasa, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Pemasangan berfungsi,kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang) memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.


ProtarasTiada kehilangan muatan pengubah jenis keringPengenalan langkah berjaga-jaga



Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.Kerja langsung,ProtarasPeralatan pengubah terbenam minyak, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Analisis penyimpanan kuasa pengubahPemburukan pengisihan SolenoidProtaras,kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Pemburukan pengisihan SolenoidBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

VinalesSelf-priming slurry pompa wholesalePembuat yang dikenali

VinalesSelf-priming slurry pompa wholesalePembuat yang dikenali

   Penggunaan pompa air berkaitan dengan semua aspek kehidupan kita. Dengan tiba hari libur Mei, kon...

MannheimTrak platform angkat hidraulik elektrikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda

MannheimTrak platform angkat hidraulik elektrikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda

Oleh itu, ia mempunyai ciri-ciri yang sangat stabil, dengan fungsi dan utiliti yang baik semasa oper...

San CristobalPembelian pengubah tenggelam minyakBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

San CristobalPembelian pengubah tenggelam minyakBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

San CristobalModel kemampuan pengubah tenggelam minyak,konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis...

IngolstadtLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumArahan untuk pembangunan industri

IngolstadtLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumArahan untuk pembangunan industri

Banyak kali selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada...

AbundantPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiHarga petikan berita

AbundantPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiHarga petikan berita

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususPertama, eje...

TielMemuatkan mesin tipping hidraulikEnsiklopedia terminologi industri

TielMemuatkan mesin tipping hidraulikEnsiklopedia terminologi industri

getaran, bunyi,TielLift pencahayaan tahap,TielLift penglihatan villa rumah, dekorasi, cahaya dan in...

评论列表

275HP127226562
2024-02-29 08:10:26

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

881HP198728332
2024-02-29 08:49:56

ProtarasTiada kehilangan muatan pengubah jenis kering Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

409HP184720764
2024-02-29 08:59:22

ProtarasTiada kehilangan muatan pengubah jenis kering Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

709HP180518493
2024-02-29 09:13:02

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti ProtarasTiada kehilangan muatan pengubah jenis kering masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

570HP155642700
2024-02-29 08:32:58

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, ProtarasTiada kehilangan muatan pengubah jenis kering Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。