PetrinjaPengubah jenis kering adalah baikAnalisis dan penyelenggaraan masalah ubah bentuk

2024-02-20 00:22:46

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Petrinja,PetrinjaPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasa,Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Pada pengurusan muatan:Tuzkhurmatu,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaPembuat pengubah kuasa


PetrinjaPengubah jenis kering adalah baikAnalisis dan penyelenggaraan masalah ubah bentuk



Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Pengurusan ekonomi,Pembuat pengubah jenis keringKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Dalam terma tempat penggunaan,PetrinjaTanda pengubah kuasa jenis kering, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


PetrinjaPengubah jenis kering adalah baikAnalisis dan penyelenggaraan masalah ubah bentuk



Pembuat pengubah kuasaharga pasaran,PetrinjaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyak,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Petrinja,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan dll. dengan sambungan fleksibel, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Artikel berkaitan

PetrinjaPengubah jenis kering adalah baikBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

PetrinjaPengubah jenis kering adalah baikBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

PetrinjaPengubah minyak terjun 35kV,Pengubah kuasaJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebi...

评论列表

263HP148803710
2024-02-20 08:57:34

Tanya, boleh saya hantar PetrinjaPengubah jenis kering adalah baik spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

161HP196399230
2024-02-20 08:26:52

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, PetrinjaPengubah jenis kering adalah baik sangat baik, seperti bos.

535HP136858825
2024-02-20 08:43:44

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih PetrinjaPengubah jenis kering adalah baik Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

409HP184720764
2024-02-20 08:41:56

PetrinjaPengubah jenis kering adalah baik Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

717HP127443542
2024-02-20 07:35:50

PetrinjaPengubah jenis kering adalah baik Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

632HP195506591
2024-02-20 09:19:13

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya PetrinjaPengubah jenis kering adalah baik. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。