TomazoPemasangan penyimpanan sejuk berfungsiKekuatan pemilihan bunyi rendah

2023-07-31 18:45:22
632HP195506591tenaga125
juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi,TomazoMana peti sejuk dipasang, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Tomazo, atau terlalu banyak skala dalam intercooler gudang segar mempengaruhi pertukaran panas, suhu suction tahap kemudian mesti tinggi, dan suhu exhaust juga akan meningkat.Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Ain Touta,Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Apabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang, ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang, yang menyebabkan tubuh gudang.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.


TomazoPemasangan penyimpanan sejuk berfungsiKekuatan pemilihan bunyi rendah



Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Perrancangan kenderaan sejuk Kende mengingatkan perusahaan dengan kebutuhan pembinaan projek gudang sejuk logistik untuk melakukan komunikasi dalam-dalam dengan projek dan rancangan kenderaan sejuk pada lokasi gudang dan kebutuhan penggunaan sebenar apabila menentukan mod pembinaan pemasangan akhir, untuk memastikan sirkulasi lancar barang dalam gudang sejuk logistik.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Jabatan Kewangan,Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.


TomazoPemasangan penyimpanan sejuk berfungsiKekuatan pemilihan bunyi rendah



Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Bahan pemasangan,Struktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan yang telah dipabrik. Ia dibuat ke komponen yang telah dipabrik penyimpanan sejuk termasuk penghalang uap dan plat pengisihan panas untuk memastikan pemasangan di lokasi. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Penyelesaian air: menyemprot peranti penyembur air yang menyemprot di permukaan penapis untuk mencair lapisan ganda, dan kemudian melalui paip pembuangan. Skema ini mempunyai efisiensi tinggi, prosedur operasi sederhana dan perubahan suhu kecil. Dari perspektif tenaga, konsumsi pendinginan per meter kuasa dua kawasan pembakaran boleh mencapai -kj. Water frost flushing is also easy to make fog in the warehouse, cause dripping water on the ceiling of the cold room, and reduce the service life.Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, iaitu, atas, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, loading and unloading if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Tomazo, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasangan penyimpanan sejuk harga tinggi untuk berbagai spesifikasi, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah,TomazoHarga penyimpanan sejuk farmaceutik, penyimpanan sejuk perubatan. Penjual sampah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai, plat menegak dan plat langit. Pemasangan plat penyimpanan dalam arah dan tindakan pencegahan berbeza adalah seperti ini: masukkan lokasi pembinaan, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan, tentukan kedudukan pemasangan peralatan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

St. HermanPenyimpanan sejuk perubatanSistem pembangunan digital industri

St. HermanPenyimpanan sejuk perubatanSistem pembangunan digital industri

In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the...

CologneYang lebih murah untuk dipasang dalam storan sejukPerbezaan keuntungan industri

CologneYang lebih murah untuk dipasang dalam storan sejukPerbezaan keuntungan industri

ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan mua...

chateletHarga pemasangan penyimpanan sejukKecerahan dan faktor berkaitan

chateletHarga pemasangan penyimpanan sejukKecerahan dan faktor berkaitan

Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dib...

Kanal VillaHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilFaktor yang menunda kerosakan

Kanal VillaHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilFaktor yang menunda kerosakan

Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali ele...

Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejukStruktur industri perlu disesuaikan

Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejukStruktur industri perlu disesuaikan

Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti ses...

SanhePemasangan peti sejuk kecilJaga-jaga semasa penyelenggaran

SanhePemasangan peti sejuk kecilJaga-jaga semasa penyelenggaran

Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk men...

评论列表

275HP127226562
2023-07-31 20:28:34

Apabila TomazoPemasangan penyimpanan sejuk berfungsi menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

122HP117294921
2023-07-31 19:24:14

TomazoPemasangan penyimpanan sejuk berfungsiBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

570HP155642700
2023-07-31 20:23:39

TomazoPemasangan penyimpanan sejuk berfungsi Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。