TrebicPenukar jenis kering 400KVAAnti-asid dan alkali

2024-03-15 01:30:50
122HP117294921Mesin dan peralatan industri110

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Trebic,Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Asasa,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.


TrebicPenukar jenis kering 400KVAAnti-asid dan alkali



Manufacturing process and steps of dry-type transformerPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.sumber,Pemburukan pengisihan SolenoidShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling dipasang di bawah pengubah jenis kering, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel,TrebicPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


TrebicPenukar jenis kering 400KVAAnti-asid dan alkali



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Untuk lebih, sila periksa,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Di atas dan tengah tangki minyak pengubah,TrebicModel pengubah minyak tenggelam tiga fasa, dan di tengah tangki minyak kenderaan,TrebicPasar industri pengubah jenis kering, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).Trebic,Pada pengurusan muatan:Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KoshalinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApakah kemahiran pemasangan

KoshalinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApakah kemahiran pemasangan

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga....

CharlottePlatform penangkapan hidraulik tahapPangkat

CharlottePlatform penangkapan hidraulik tahapPangkat

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan,CharlotteMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pingg...

CandelariaPenghantaran kuasa automatik pengubahMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuatan

CandelariaPenghantaran kuasa automatik pengubahMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuatan

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar,...

XinjiangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaReka bentuk kelengkapan paip

XinjiangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaReka bentuk kelengkapan paip

Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-l...

KanlupusWQ submersible pump parametersApa yang biasanya termasuk

KanlupusWQ submersible pump parametersApa yang biasanya termasuk

   Kejadian kemalangan cedera peribadi. Pompa lumpur terutama digunakan untuk mengangkut air atau me...

Puebla de ZaragozaPasar pengubah jenis keringMeningkatkan kecekapan pengeluaran dan pemprosesan

Puebla de ZaragozaPasar pengubah jenis keringMeningkatkan kecekapan pengeluaran dan pemprosesan

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti ak...

评论列表

263HP148803710
2024-03-15 09:25:09

Pembelian dalam talian pertama TrebicPenukar jenis kering 400KVA. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

258HP138990173
2024-03-15 09:00:52

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, TrebicPenukar jenis kering 400KVA Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

275HP127226562
2024-03-15 08:46:56

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli TrebicPenukar jenis kering 400KVA bagi diskaun?

535HP136858825
2024-03-15 10:04:57

TrebicPenukar jenis kering 400KVA Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

256HP158312377
2024-03-15 09:14:46

Baru bayar, bila TrebicPenukar jenis kering 400KVA sampai bos.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。