OdenardJadual berat penukar tenggelam minyakParameter utama prinsip kerja

2023-11-09 19:18:16

Segel kebocoran minyakCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.OdenardMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Aqua Viva,Pengubah terbenam minyakKaedah pengalihan berbeza, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Pembuat pengubah jenis kering


OdenardJadual berat penukar tenggelam minyakParameter utama prinsip kerja



Bunyi pengubah jenis kering berasal dariPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Penyesuaian Skema,Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas,OdenardPrinsip kerja pengubah kuasa, pengasingan dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Lepaskan skru inti


OdenardJadual berat penukar tenggelam minyakParameter utama prinsip kerja



Operasi pengubah tenggelam minyakstandar kualiti,Segel kebocoran minyakSebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi,OdenardSkema pemasangan penukar 35 kV minyak, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Odenard,Selepas memegang bolt longgar,OdenardSoalan ujian pengubah kuasa, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

OdenardJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

OdenardJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

OdenardPengubah stesen,(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, penutup bolt jangkar dengan i...

评论列表

275HP127226562
2023-11-09 19:27:41

OdenardJadual berat penukar tenggelam minyak Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

535HP136858825
2023-11-09 21:01:39

OdenardJadual berat penukar tenggelam minyak Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.

122HP117294921
2023-11-09 20:27:48

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, OdenardJadual berat penukar tenggelam minyak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

709HP180518493
2023-11-09 21:10:09

Penjual yang baik, OdenardJadual berat penukar tenggelam minyak barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。