Barlay NettlefoldPenyimpanan sejuk syarikat pemasangan profesionalPerbaiki bekalan peralatan yang efektif

2024-03-13 03:06:26
632HP195506591tenaga50

Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Barlay Nettlefold,Jangan matikan bekalan kuasa utama untuk menutup unit kecuali ia adalah kecemasan; Jika unit tidak berkhidmat untuk masa yang lama dalam musim sejuk, matikan unit pertama, kemudian matikan bekalan kuasa utama dan pemanas minyak, dan buang air dalam sistem.Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi,Barlay NettlefoldPenyimpanan sejuk sayuran sejuk, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi platform memuat, sistem sejuk, sistem, sistem paip dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.Qatana,Pendingin sederhana berdasarkan volatilisasi pendingin dalam kondensator penyimpanan sejuk, supaya sejuk pendingin, dan kemudian masukkan pendingin ke dalam kotak atau membina peralatan pendingin untuk sejuk udara menurut penukar panas. Jenis sejuk ini mempunyai kelajuan pendinginan perlahan, perbezaan suhu kondukti panas total besar dan perisian sistem kompleks, seperti membuat ais salmi dan penyimpanan sejuk dengan keperluan suhu konstan.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.


Barlay NettlefoldPenyimpanan sejuk syarikat pemasangan profesionalPerbaiki bekalan peralatan yang efektif



Tahap awal peralatan penyimpanan sejukTetingkap keseimbangan akan disediakan untuk penyimpanan atmosfer terkawal.Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Keperlukan pemasangan,Peralatan yang perlu dipasang di gudang dan ditempatkan ke gudang akan dipasang di tempat atau ditempatkan di tempat yang sesuai di gudang; Papan gudang dinding akan dipasang dari sudut badan gudang, dan gudang sejuk profesional akan dipasang. gudang sejuk akan dipasang. gudang sejuk akan dibangun. gudang sejuk buah yang menyimpan segar dan gudang sejuk perubatan akan mempunyai kadar tekanan tinggi, prestasi yang baik yang tidak bergerak air, kebakaran dan tahan suhu tinggi, kapasitas beban tinggi, tahan korrosion, perlindungan radiasi dan kehidupan perkhidmatan panjang. sudut akan ditetapkan sementara dengan jek plat warna , laksanakan secara bersamaan dua lapisan bahan putih pada permukaan kongsi groove lelaki dan perempuan, dan laksanakan satu lapisan bahan putih apabila memasang panel dinding polistiren. Kekosongan itu adalah seragam dan terus menerus; Selepas papan dinding dipasang di tempat, tarik garis di bahagian lap plat besi dalaman dan luaran dua papan dinding untuk sambungan dan pemasangan, dan ruang garis dalam gudang sepatutnya mm; Apabila menyambung plat perpustakaan dalam bentuk sambungan hook ekscentrik, hook ekscentrik akan dilepaskan sekali sebelum pemasangan untuk memastikan penguncian yang boleh dipercayai semasa pemasangan.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.


Barlay NettlefoldPenyimpanan sejuk syarikat pemasangan profesionalPerbaiki bekalan peralatan yang efektif



Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebarang goresan, ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.Trend pasar,Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.Saluran paip tarik pemampat dan saluran paip balik ventilator pendingin tidak boleh lebih kecil daripada saiz yang dinyatakan dalam sampel untuk mengurangi resistensi dalaman saluran paip penahanan.Papan penyimpanan sejuk, pemampat, dan komponen lain dalam penyimpanan sejuk boleh secara rasional menyesuaikan suhu penghapusan dan kondensasi, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah penyimpanan sejuk perubatan, jaminan kualiti, profesional bekalan tepat masa dan prestasi kos tinggi. Ia telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli! Simpan lebih banyak sumber.Barlay Nettlefold,Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia,Barlay NettlefoldPemasangan penyimpanan sejuk papan penyimpanan sejuk, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KalinkavicPemasangan penyimpanan sejuk profesionalAnalisi sebab penurunan output dan jualan

KalinkavicPemasangan penyimpanan sejuk profesionalAnalisi sebab penurunan output dan jualan

Tahap awal peralatan penyimpanan sejukPertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gud...

MochaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecilApa kelebihan dalam industri

MochaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecilApa kelebihan dalam industri

dan kualiti prestasi pengisihan panas tidak dapat diperhatikan sebelum ia benar-benar digunakan. Su...

Santa ClaraDesign pemasangan penyimpanan sejuk perubatanAnalisi dan kajian penyebab retak

Santa ClaraDesign pemasangan penyimpanan sejuk perubatanAnalisi dan kajian penyebab retak

Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, da...

Dominican DaRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranIa mempunyai prestasi perlindungan yang boleh dipercayai

Dominican DaRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranIa mempunyai prestasi perlindungan yang boleh dipercayai

Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator,...

Tanda BaruPenyimpanan sejuk cepatTenderasi sukar untuk diubah

Tanda BaruPenyimpanan sejuk cepatTenderasi sukar untuk diubah

Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan beka...

AbbotsfordPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukPengurangan bekalan adalah menentukan

AbbotsfordPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukPengurangan bekalan adalah menentukan

Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kun...

评论列表

263HP148803710
2024-03-13 11:49:16

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam Barlay NettlefoldPenyimpanan sejuk syarikat pemasangan profesional, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

535HP136858825
2024-03-13 11:42:13

Ikuti anda Barlay NettlefoldPenyimpanan sejuk syarikat pemasangan profesional untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

466HP159575805
2024-03-13 11:21:45

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Barlay NettlefoldPenyimpanan sejuk syarikat pemasangan profesional penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

632HP195506591
2024-03-13 10:26:03

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。