NapoliLift penglihatan villa rumahPenyelesaian untuk masalah pemampatan

2024-01-13 00:36:20
NapoliMesin pembukaan hidraulik besar,

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.Napoli,Mesin tarik, jantung lif, melalui kemaskini teknologi seperti pemindahan perlengkapan planet, pemindahan perlengkapan helikal, dan pemindahan perlengkapan cacing, dan pada akhir -an, mesin tarik magnet kekal disegerakan. Ia telah berkembang dengan cepat menjadi model utama mesin traksi baru kerana keuntungan seperti saiz kecil, kehilangan rendah, dan konservasi tenaga.Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?Khasab, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.


NapoliLift penglihatan villa rumahPenyelesaian untuk masalah pemampatan



Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.Orang lift duduk di atas kerusi yang dipandu oleh motor elektrik, dan butang pada pengendali kerusi menyebabkan peranti pemacu kuasa di bawah kerusi untuk memandu kerusi seseorang ke atas dan ke bawah sepanjang kereta panduan kereta tangga keretaSila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.Pengurusan,Semasa penggunaan lif,NapoliPlatform angkat boleh capai, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur someone is also responsible.Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan,NapoliVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tangga,Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.Jenis lif diklasifikasikan berdasarkan penggunaan mereka. Such as passenger elevators, cargo elevators, hospital bed elevators, passenger and cargo elevators, escalators, etc.Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.Napoli,Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

NapoliLift penglihatan villa rumahBagaimana ia dibuat

NapoliLift penglihatan villa rumahBagaimana ia dibuat

Performasi teknikal yang perlu ditandakan& mdash; Kepercayaan, kemajuan dan selesa Kepercayaan yang...

评论列表

161HP196399230
2024-01-13 07:49:25

Ha ha. NapoliLift penglihatan villa rumah Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

258HP138990173
2024-01-13 08:14:33

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. NapoliLift penglihatan villa rumah Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

938HP166090698
2024-01-13 08:44:06

Ia patut dipuji, sangat bagus, NapoliLift penglihatan villa rumah Saya sangat menyukainya.

122HP117294921
2024-01-13 07:50:10

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, NapoliLift penglihatan villa rumah berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

709HP180518493
2024-01-13 08:12:44

Penjualnya sangat baik, NapoliLift penglihatan villa rumah sama seperti pengenalan, penjual jujur

570HP155642700
2024-01-13 09:21:51

NapoliLift penglihatan villa rumah Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。