PolikanBerapa banyak penyimpanan sejukAnalisis aplikasi kategori

2024-02-16 00:42:33
632HP195506591tenaga52

Untuk penyimpanan sejuk, ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan, tetapi konsumsi tenaga ia sangat besar dalam penggunaan penyimpanan sejuk. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah ini?Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, iaitu, atas dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Polikan,Karakteristik fungsi khusus mesin segar.Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Mansa,Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan,PolikanSkema penyimpanan sejuk farmaceutik, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, unit pendinginan amonia juga boleh dianggap. Kerana kuasa output unit pendinginan amonia besar dan boleh digunakan untuk penggunaan mesin harganya relatif berkesan; Peti sejuk kecil dan ukuran tengah biasanya didominasi oleh kompresor sejuk semi tertutup; Pemampat pendinginan semi tertutup diterima untuk gudang pendinginan besar dan ukuran tengah. Apabila diterima, tetapi pemasangan dan pengurusan gudang pendinginan adalah rumit. Apabila menggunakan pemukul udara, penyimpanan sejuk suhu tinggi menggunakan pemukul sejuk industri sebagai pemukul udara. Karakteristiknya ialah kelajuan pengurangan suhu lebih cepat, tetapi ia mudah untuk menyebabkan konsumsi air koleksi sejuk; Pembekal suhu tengah-rendah dan ultra rendah didominasi oleh slot paip pemarahan yang tidak senyap, yang dikatakan oleh kesan kawalan suhu yang sangat baik dan penyimpanan sejuk yang sederhana.


PolikanBerapa banyak penyimpanan sejukAnalisis aplikasi kategori



Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?Selepas permulaan,PolikanProfessional installation manufacturer of cold storage, pertama dengar sama ada bunyi pemampat normal, dan lihat sama ada pemancar dan pemancar sejuk berfungsi secara biasa.. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Rekomendasi kata mulut,Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk, yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyelesaian di lokasi, operasi jujur, dan mempunyai pejabat di seluruh negara untuk kerjasama jangka panjang. Tujuan fungsi dan rancangan berbeza, jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.


PolikanBerapa banyak penyimpanan sejukAnalisis aplikasi kategori



Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.manufacturer,Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Peranti ventilasi diterima, yang juga menghasilkan pertukaran panas dengan udara luar, yang menghasilkan & amp; ' Kebocoran panas & amp; quot;[UNK] tenaga terbuang, jadi pembersih udara diperlukan. Bercuci, amino, karbon diaktifkan, serbuk, dll.Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Polikan,Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, compressor, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

PolikanBerapa banyak penyimpanan sejukYang berkualiti yang baik

PolikanBerapa banyak penyimpanan sejukYang berkualiti yang baik

sediakan rancangan projek penyimpanan sejukSediakan, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembin...

评论列表

263HP148803710
2024-02-16 08:59:29

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

938HP166090698
2024-02-16 08:32:17

Penjual yang baik, PolikanBerapa banyak penyimpanan sejuk barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

122HP117294921
2024-02-16 08:05:08

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan PolikanBerapa banyak penyimpanan sejuk ini pada masa hadapan!

709HP180518493
2024-02-16 07:58:25

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan PolikanBerapa banyak penyimpanan sejuk, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

632HP195506591
2024-02-16 09:17:30

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, PolikanBerapa banyak penyimpanan sejuk juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

570HP155642700
2024-02-16 09:42:09

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli PolikanBerapa banyak penyimpanan sejuk bagi diskaun?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。