LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatanBagaimana untuk memilih beberapa bentuk

2023-09-21 01:34:01
632HP195506591tenaga99
kemudian memasang lantai

- pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan,LeonCipta rekayasa penyimpanan sejuk dan pembuat pemasangan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Leon,Untuk penyimpanan sejuk udara, sila pastikan permukaan kotol sejuk penyimpanan sejuk bersih untuk memastikan sirkulasi udara sekeliling dan suhu rendah. bersihkan skala pada kotol secara biasa untuk memastikan kesan pertukaran panas yang baik.Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Trestanick,LeonPenyimpanan sejuk berkumpul,Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.


LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatanBagaimana untuk memilih beberapa bentuk



Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Apabila kipas langit terlalu berat, besi sudut atau digunakan sebagai lintel. Lintels harus melempar di atas bumbung dan panel dinding lain untuk mengurangi muatan.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.bagaimana,Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang, dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.


LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatanBagaimana untuk memilih beberapa bentuk



Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.produk baru,Pendingin sederhana berdasarkan volatilisasi pendingin dalam kondensator penyimpanan sejuk, supaya sejuk pendingin, dan kemudian masukkan pendingin ke dalam kotak atau membina peralatan pendingin untuk sejuk udara menurut penukar panas. Jenis sejuk ini mempunyai kelajuan pendinginan perlahan, perbezaan suhu kondukti panas total besar dan perisian sistem kompleks, jadi ia hanya boleh digunakan di tempat yang kurang, seperti membuat ais salmi dan penyimpanan sejuk dengan keperluan suhu konstan.Pemasangan paip pendinginan memerlukan diameter paip tembaga akan dipilih secara ketat sesuai dengan antaramuka penghisap pemampat dan valv keleluaran. Apabila pemisahan antara kondensator dan pemampat melebihi M diameter paip akan ditambah.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator,LeonUbat penyimpanan sejuk segar, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, iaituIsolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Leon, atas, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan suhu berbilang atau suhu ganda boleh diselesaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Fenomena cacat: arus unit besar dan tenaga terlalu rendah; Kabel lepas; Tekanan unit melebihi tekanan nilai; inti pemisahan minyak telah diblokir; Gagal peranti; Gagal hos; Ralat motor utama; Fenomen ralat: unit tidak boleh dimulakan dan fuse rosak; Switch suhu rosak; Kabel lepas; Reli panas tindakan motor utama; Reli panas motor penggemar penyimpanan sejuk bertindak; Pengubah rosak; Tiada input kuasa (unit); Gagal tidak dibuang (unit); Aktuator rosak.Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa, ia akan dimatikan secara automatik.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

GibalaBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejukApa tindakan yang diambil untuk mencapai perlindungan

GibalaBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejukApa tindakan yang diambil untuk mencapai perlindungan

Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan po...

MaypenPemmanifatturan dan pemasangan storan sejukTiga masalah umum

MaypenPemmanifatturan dan pemasangan storan sejukTiga masalah umum

Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh...

SaguarragrandPenyimpanan sejuk dadahPasar masih mengarut.

SaguarragrandPenyimpanan sejuk dadahPasar masih mengarut.

Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan seder...

HogerHarga pemasangan penyimpanan sejuk sayuranMaklumat produk

HogerHarga pemasangan penyimpanan sejuk sayuranMaklumat produk

Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak...

LaredoYang mana lebih baik untuk memasang penyimpanan sejukModel, spesifikasi dan penggunaan berbeza juga berbeza

LaredoYang mana lebih baik untuk memasang penyimpanan sejukModel, spesifikasi dan penggunaan berbeza juga berbeza

ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejukVent valve or water seal well shal...

KrichevYang mana yang baik untuk penyimpanan penyimpanan sejuk dan pemasanganAdakah deformasi penyebab bunyi mesin

KrichevYang mana yang baik untuk penyimpanan penyimpanan sejuk dan pemasanganAdakah deformasi penyebab bunyi mesin

Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jen...

评论列表

161HP196399230
2023-09-21 10:31:39

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatan

881HP198728332
2023-09-21 10:26:14

LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatan Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

466HP159575805
2023-09-21 10:25:38

Penjualnya sangat baik, LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatan sama seperti pengenalan, penjual jujur

709HP180518493
2023-09-21 08:44:20

LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatanSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

717HP127443542
2023-09-21 09:50:37

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatan masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

570HP155642700
2023-09-21 09:56:57

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatan sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。