SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuranApa jenis keuntungan yang muncul

2022-06-11 00:55:13
632HP195506591tenaga310
Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Sandbey,Sebuah saluran udara biasanya ditetapkan dalam penyimpanan sejuk sayuran. Aliran udara dari mulut saluran udara atas meletup ke dinding dan garis produk bawah, kembali ke tengah, diserap oleh bahagian bawah penapis, dan penapis menghisap dan kembali ke saluran udara lagi.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Nong Khae,Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.Pasang mayat perpustakaan. Secara umum tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, pembuatan muatan, antibeku, keterlaluan basah, dll.Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.


SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuranApa jenis keuntungan yang muncul



Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Sistem pengawasan ruang pengawasan udara panjang geografik mengawasi ruang pengawasan udara terdiri dari peralatan bahagian depan, aplikasi klien / peranti dan skrin besar PC.Pada masa biasa,SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk kecil, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Jabatan Kualiti,Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.


SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuranApa jenis keuntungan yang muncul



Tahap awal peralatan penyimpanan sejukKualiti tertinggi,Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Namun, tidak semua reservoir atmosfer terkawal boleh memilih untuk menyesuaikan dengan kedalaman yang besar, yang masih perlu ditentukan mengikut keperluan sebenar peminat dan tempat. Kita boleh menyesuaikan kesan penyimpanan tenaga penggemar kawalan dari pautan desain produksi, ditambah dengan kesan penyimpanan tenaga pengguna penggemar udara panas,SandbeyUbat penyimpanan sejuk segar, sehingga kesan penyimpanan tenaga penggemar udara panas akan meningkat.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Sandbey, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-ciri aplikasi, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejukPasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan,SandbeySyarikat mana yang baik untuk pemasangan penyimpanan sejuk, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuranApa nilai kerja rumah anda

SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuranApa nilai kerja rumah anda

SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk berfungsi,Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri te...

评论列表

409HP184720764
2022-06-11 08:56:48

Haha, SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuran diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

256HP158312377
2022-06-11 08:51:59

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuran dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

709HP180518493
2022-06-11 08:56:33

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuran Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

717HP127443542
2022-06-11 09:51:36

Pembungkusan SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuran kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

632HP195506591
2022-06-11 08:12:08

SandbeyPemasangan penyimpanan sejuk 100 t sayuranBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。