LidaBerapa banyak penyimpanan sejuk dipasang per meter kuasa duaBagaimana ia berfungsi

2024-04-18 01:12:37
632HP195506591tenaga53

The selection of equipment for the construction of equipment cold storage is closely related to the size type and budget of the cold storage.Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas,LidaPemasangan unit storan sejuk, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Lida,Setelah terdapat kemudahan dalam sistem penyimpanan atmosfer yang dikawal, ia akan mempengaruhi prestasi penyegelan plat penapisan dan valv keleluaran dan kursi valv, yang akan mempengaruhi kuasa pendinginan penyimpanan atmosfer yang dikawal.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan,Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu,LidaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.


LidaBerapa banyak penyimpanan sejuk dipasang per meter kuasa duaBagaimana ia berfungsi



Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Item inspeksi,Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.


LidaBerapa banyak penyimpanan sejuk dipasang per meter kuasa duaBagaimana ia berfungsi



Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan,LidaPemasangan profesional penyimpanan sejuk, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.pakej,Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan ventil pendingin. Tombol solenoid akan dipasang secara mengufuk, tubuh tombol akan menegak, dan perhatikan arah keluar cair.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Lida,Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang, dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

St. JohnMana tempat yang baik untuk memasang penyimpanan sejukLaporan penyelidikan dan kajian mengenai situasi operasi industri dan prospek pelaburan

St. JohnMana tempat yang baik untuk memasang penyimpanan sejukLaporan penyelidikan dan kajian mengenai situasi operasi industri dan prospek pelaburan

Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia ju...

VegaSyarikat penyimpanan sejuk mana mudah dipasangSituasi semasa industri

VegaSyarikat penyimpanan sejuk mana mudah dipasangSituasi semasa industri

dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Semakin ramai orang mula membina penyimpana...

rusa merahDi dalam bekuKeperlawanan terhadap precipitasi karbid

rusa merahDi dalam bekuKeperlawanan terhadap precipitasi karbid

Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang ber...

Fijiphilippines. kgmPemasangan penyimpanan sejuk pemasangan penyimpanan sejukApa kelebihan utama

Fijiphilippines. kgmPemasangan penyimpanan sejuk pemasangan penyimpanan sejukApa kelebihan utama

Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan,Fijiphilippines. k...

DavidTelefon pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarPenjualan besar keutamaan

DavidTelefon pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarPenjualan besar keutamaan

Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan s...

Saint VicenteStoran segar penyimpanan sejukJenis dan ciri-ciri utama

Saint VicenteStoran segar penyimpanan sejukJenis dan ciri-ciri utama

Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jen...

评论列表

881HP198728332
2024-04-18 08:58:49

LidaBerapa banyak penyimpanan sejuk dipasang per meter kuasa dua Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

535HP136858825
2024-04-18 10:06:52

Perkhidmatan anda sangat baik, LidaBerapa banyak penyimpanan sejuk dipasang per meter kuasa dua juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

122HP117294921
2024-04-18 09:13:00

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, LidaBerapa banyak penyimpanan sejuk dipasang per meter kuasa dua sangat baik, seperti bos.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。