RetalhuleuPenukar jenis kotak 400kVModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza

2022-10-09 00:52:20
122HP117294921Mesin dan peralatan industri235

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Retalhuleu,Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat,RetalhuleuPenukar jenis kering,RetalhuleuPenukar jenis kering 2500kVA, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Drean,Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Sebelum tiada kesan muatan ditutup, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


RetalhuleuPenukar jenis kotak 400kVModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,RetalhuleuProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkan, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.penjual,Lepaskan skru intiBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!


RetalhuleuPenukar jenis kotak 400kVModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza



Penyebar bunyi pengubah jenis keringjumlah kos,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.Segel kebocoran minyakRetalhuleu,Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Brooke di moorSelf-priming slurry pompa wholesalePengpasaran cara untuk melaksanakan promosi rangkaian

Brooke di moorSelf-priming slurry pompa wholesalePengpasaran cara untuk melaksanakan promosi rangkaian

lebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulisason untuk suhu...

Le HavrePlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda

Le HavrePlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidrauli...

EmmenJembatan pengangkutan gudangApakah sebab kehabisan stok

EmmenJembatan pengangkutan gudangApakah sebab kehabisan stok

Ia adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuai...

Bandar OklahomaPompa slurry ZDAda banyak alasan untuk kekuatan yang kekal

Bandar OklahomaPompa slurry ZDAda banyak alasan untuk kekuatan yang kekal

   The disc friction loss of the slurry pump impeller will decrease with the decrease of the impelle...

MartiniquePompa slurry tahap tunggalperlengkapan

MartiniquePompa slurry tahap tunggalperlengkapan

   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, ia mempunyai keuntungan strukt...

GutaJembatan naik HuangshiMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

GutaJembatan naik HuangshiMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepa...

评论列表

466HP159575805
2022-10-09 08:34:40

RetalhuleuPenukar jenis kotak 400kV Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

122HP117294921
2022-10-09 08:08:19

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, RetalhuleuPenukar jenis kotak 400kV juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

409HP184720764
2022-10-09 09:12:06

Saya akan membelinya pada masa hadapan RetalhuleuPenukar jenis kotak 400kV dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

256HP158312377
2022-10-09 09:36:39

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

709HP180518493
2022-10-09 09:28:12

RetalhuleuPenukar jenis kotak 400kV Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

632HP195506591
2022-10-09 08:43:35

RetalhuleuPenukar jenis kotak 400kVSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。