Musim semi konstanPemasangan bekuAdakah anda tahu bagaimana untuk menggunakan

2023-09-12 02:16:57
632HP195506591tenaga104

Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Musim semi konstan,Untuk pemilihan unit pengkondisi udara, perlu mempertimbangkan tekanan kondensasi dan masalah lain berkaitan unit, meningkatkan proporsi udara sejuk luar, dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Balatah,Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan,Musim semi konstanPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuran, untuk mencapai tujuan sejuk.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.


Musim semi konstanPemasangan bekuAdakah anda tahu bagaimana untuk menggunakan



Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk akan ditentukan mengikut jenis barang yang berkeliaran. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh menetapkan penyimpanan sejuk yang menyimpan segar. Jika terdapat banyak jenis komoditi yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan, penyimpanan sejuk pendingin + pendingin akan ditetapkan. Adapun saiz storan sejuk, kuantiti, frekuensi, sama ada menggunakan rak untuk tumpukan, dll. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemas dalam kartun, rujuk kepada kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik, danNamun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Penawaran, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat,Musim semi konstanApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk di sana,Musim semi konstanKost pemasangan gudang sejuk, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Penyelamatan tenaga dan simpanan tenaga: biaya desain gudang beku cepat yang disebut di atas sangat rendah, tetapi ia mempunyai kesan besar pada biaya gudang beku cepat dan kemudian biaya penggunaan. Bil elektrik sering merupakan item pembelanjaan penting dalam tahap kemudian. Skema desain pertunjukan boleh mengurangkan konsumsi kuasa gudang beku cepat. Pemilihan sisi matahari belakang gudang beku cepat, pemilihan tebal papan izolasi suhu sepatutnya sesuai, ketat pintu gudang beku cepat, dan perbezaan suhu antara bilik gudang sejuk sebelah tidak sepatutnya terlalu besar adalah semua isu yang perlu kita pertimbangkan. Terdapat juga beberapa tip, seperti penggunaan mesin tirai udara di pintu gudang beku cepat. Kami mengingatkan pengguna untuk menggunakan unit selari dalam gudang beku secepat mungkin dan memulakannya secara rasional.


Musim semi konstanPemasangan bekuAdakah anda tahu bagaimana untuk menggunakan



Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejukYang paling murah,Penyelamatan tenaga dan simpanan tenaga: biaya desain gudang beku cepat yang disebut di atas sangat rendah, tetapi ia mempunyai kesan besar pada biaya gudang beku cepat dan kemudian biaya penggunaan. Bil elektrik sering merupakan item pembelanjaan penting dalam tahap kemudian. Skema desain pertunjukan boleh mengurangkan konsumsi kuasa gudang beku cepat. Pemilihan sisi matahari belakang gudang beku cepat, pemilihan tebal papan izolasi suhu sepatutnya sesuai, ketat pintu gudang beku cepat dan perbezaan suhu antara bilik gudang sejuk sebelah tidak sepatutnya terlalu besar adalah semua isu yang perlu kita pertimbangkan. Terdapat juga beberapa tip,On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

susuBerapa jenis penyimpanan sejukBerapa banyak petikan

susuBerapa jenis penyimpanan sejukBerapa banyak petikan

yang mempunyai & ldquo; Pembekalan & rdquo; FungsiPembangunan air-tight bagi gudang beku cepat: gud...

MedicinhartTelefon pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarTitik pertumbuhan baru eksport industri

MedicinhartTelefon pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarTitik pertumbuhan baru eksport industri

Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, struktur bang...

TejalPenyimpanan sejuk perubatan kecilSelamat datang panggilan

TejalPenyimpanan sejuk perubatan kecilSelamat datang panggilan

yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam ranc...

CastukovichBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukApa yang perlu kau perhatikan?

CastukovichBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukApa yang perlu kau perhatikan?

Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengi...

KrimavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Apa jenis dan bahan

KrimavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Apa jenis dan bahan

Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali ele...

SomotoPemasangan unit storan sejukIndustrial

SomotoPemasangan unit storan sejukIndustrial

Pemasangan penyimpanan sejuk pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan s...

评论列表

122HP117294921
2023-09-12 09:57:31

Musim semi konstanPemasangan bekuYa, berikan anda komen yang baik

709HP180518493
2023-09-12 09:49:38

Musim semi konstanPemasangan beku Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

717HP127443542
2023-09-12 09:23:34

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen Musim semi konstanPemasangan beku, prestasi kos yang cemerlang

570HP155642700
2023-09-12 10:12:35

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti Musim semi konstanPemasangan beku masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。