PistoiaLif liga aluminium yang bergerak sendiriPenuaan kecacatan bahan

2023-12-28 00:33:17

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan,PistoiaLift tirai tahap, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.Pistoia, anda boleh panggil talian panas pembaikan untuk berkonsultasi dengan pegawai penyelamatan atau memberitahu pusat perkhidmatan untuk menanganinya. Jangan mengambil tindakan yang tidak dibenarkan untuk mengelakkan menyebabkan kerosakan yang lebih besar kepada lif atau bahkan menyebabkan kemalangan.Ada telefon api di dalam kereta lif api.Anchorage, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.


PistoiaLif liga aluminium yang bergerak sendiriPenuaan kecacatan bahan



Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.Fenomena ini bukanlah gangguan lif. Apabila lif telah dimuatkan sepenuhnya, lif tidak berhenti: untuk menghindari muatan berlebihan, kereta lif tidak lagi menjawab panggilan keluar stesen seterusnya.b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.Kesimpulan ujian,Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.


PistoiaLif liga aluminium yang bergerak sendiriPenuaan kecacatan bahan



Semasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.Skop projek,Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan,PistoiaPembuat lif villa rumah tangga, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.Penumpang memakai rok panjang dan mengikat sandal semasa mengendarai di escalator patut cuba untuk berdiri sedikit di tengah-tengah escalator untuk mencegah kasut dan pakaian daripada ditarik ke escalator dan menyebabkan bahaya dan untuk mencegah rok atau seluar daripada terjebak.Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, mengurangkan pencemaran minyak ia mempunyai kehidupan layanan panjang, dan mengurangkan penyelenggaranPistoia,Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan serta julat sokongan yang boleh ditambah,PistoiaPangkalan platform meningkat, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

PistoiaLif liga aluminium yang bergerak sendiriKecacatan penyelenggaraan

PistoiaLif liga aluminium yang bergerak sendiriKecacatan penyelenggaraan

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator...

评论列表

161HP196399230
2023-12-28 08:11:02

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos PistoiaLif liga aluminium yang bergerak sendiri

122HP117294921
2023-12-28 09:22:25

Saya membeli banyak daripada anda PistoiaLif liga aluminium yang bergerak sendiri dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

570HP155642700
2023-12-28 08:10:42

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus PistoiaLif liga aluminium yang bergerak sendiri. Terima kasih.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。