BudaorsPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah ciri-ciri bagaimana memilih bahan

2024-04-25 00:09:20

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.BudaorsSama ada ada pemandu atau tidak, operasi lif selesai oleh pemandu dedikasi.This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape,BudaorsLift rumah villa jenis trek, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.Talghar,Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad,BudaorsPembuat flipper hidraulik, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjahAda telefon api di dalam kereta lif api.


BudaorsPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah ciri-ciri bagaimana memilih bahan



Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.Lif rumah mesti dijaga secara terus menerus untuk mengesahkan keselamatan mereka dan sama ada mereka boleh terus beroperasi, serta memperbaiki mana-mana kesilapan dan bahaya tersembunyi yang ditemui.The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.Helaian Petikan,Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumahIa tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, termasuk: penghasil lif rumah


BudaorsPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah ciri-ciri bagaimana memilih bahan



Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.Fokus pada Pembangunan,b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan. kemalangan lif sebahagian besar disebabkan oleh faktor manusia. dalam kehidupan harian, beberapa penduduk sering beroperasi lif melanggar peraturan yang mungkin menyebabkan berhenti tiba-tiba, kerosakan, dan bahkan cedera peribadi.Keukuran elevator dan escalator shafts (III)Budaors, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage,BudaorsLif rumah., which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

San VicenteScrew deep well pumpAnalisi kelelahan

San VicenteScrew deep well pumpAnalisi kelelahan

pompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat...

PatzunHarga pengubah jenis kering 800kVADi mana

PatzunHarga pengubah jenis kering 800kVADi mana

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakOperasi pengubah tenggelam minyakPatzun...

LaventillePakai pompa lumpur tahanAnalisis cacat pasar industri

LaventillePakai pompa lumpur tahanAnalisis cacat pasar industri

bmersible pump.   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut seh...

Antillen BelandaPengubah kuasa sampahPasar mempunyai suasana yang kuat

Antillen BelandaPengubah kuasa sampahPasar mempunyai suasana yang kuat

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di at...

peitaihoGerakan jambatan naik bimbitAsas pembangunan industri

peitaihoGerakan jambatan naik bimbitAsas pembangunan industri

Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusu...

HouthalenParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPenyesuaian susun atur dan peningkatan struktur industri

HouthalenParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPenyesuaian susun atur dan peningkatan struktur industri

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Tindakan perlindungan untuk meme...

评论列表

466HP159575805
2024-04-25 07:46:35

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam BudaorsPlatform mengangkat bebas halangan menegak, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

709HP180518493
2024-04-25 07:13:33

BudaorsPlatform mengangkat bebas halangan menegak Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

632HP195506591
2024-04-25 08:38:49

Ia patut dipuji, sangat bagus, BudaorsPlatform mengangkat bebas halangan menegak Saya sangat menyukainya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。