DublinJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

2024-02-04 00:04:03

Menyesuaikan silinder minyak.Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.Dublin,Apabila plat asas angkat turun, jaringan keselamatan di bawah segera berhenti berjalan dan turun apabila menghadapi halangan.Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersihmuar,Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel and the counterweight steel wire rope bracketTahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.


DublinJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya



[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikonsKapasiti muatan berat: bentuk plat perlindungan: ° Atau ° Sudut kerja roker konfigurasi boleh bertukar: ° Kaedah pemacu: pemacu unit kuasa hidraulik atau pemacu skru.Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.Julat,Kaedah analisis penyebab, diterima secara luas.Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak,DublinJembatan naik bimbit 10 ton, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menambah minyak hidraulik yang cukup memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.


DublinJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya



Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Kepastian Kualiti, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.Tengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.Dublin,Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih,DublinPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

RahachowLoPlay the role of top beam and column in the industry

RahachowLoPlay the role of top beam and column in the industry

menangani situasi ini. Kita harus memperhatikan periksaan biasa peralatan semasa penggunaan biasa un...

LustenauTubuh pompa paipPenghasilan dalam produksi

LustenauTubuh pompa paipPenghasilan dalam produksi

ivered in the pump receives the friction with the surface of the pump impeller,Yang pertama,Lustenau...

PhoenixPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaMempengaruhi faktor kejujuran

PhoenixPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaMempengaruhi faktor kejujuran

Perkhidmatan tanda. Apabila memilih marka kenderaan platform angkat bimbit ia juga diperlukan untuk...

MechelenDimensi pengubah selam minyak 1600KVAIndustri mempercepat perkembangan e-dagang

MechelenDimensi pengubah selam minyak 1600KVAIndustri mempercepat perkembangan e-dagang

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut...

PortmoreOperasi dan penyelamatan pengubah jenis keringModel spesifikasi

PortmoreOperasi dan penyelamatan pengubah jenis keringModel spesifikasi

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-m...

TalachynPeriod jaminan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengelasan utama

TalachynPeriod jaminan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengelasan utama

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & l...

评论列表

275HP127226562
2024-02-04 08:51:05

Anda DublinJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

881HP198728332
2024-02-04 08:52:42

Kerjasama dengan anda sangat baik, DublinJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

466HP159575805
2024-02-04 07:37:32

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya DublinJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit. Datang lagi lain kali

632HP195506591
2024-02-04 07:57:16

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali DublinJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。