SilverthamPlatform mengangkat topi bergerak sendiriCiri-ciri unik teknologi etsa

2024-04-30 00:32:20

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.Silvertham,Apabila platform hidraulik listrik ditangkap, papan ibu naik ke tinggi tertentu, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan, kemudian turun ke belakang kereta. Pada masa yang sama, pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguBida,Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis,SilverthamPlatform mengangkat bergerak sendiri, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati,SilverthamPembuat platform angkat gunting jenis bergerak, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang


SilverthamPlatform mengangkat topi bergerak sendiriCiri-ciri unik teknologi etsa



Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.Pipa minyak hidraulik mesti tersambung dengan baik, terutama keluar minyak dari kumpulan.Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulhak sifat,Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time,Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkatSelain pemeliharaan bulanan,SilverthamLarge fixed lifting platform, pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu, perlu membersihkan penapis penghisap minyak, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya, dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, playing a role in system energy transmission, rust prevention, cooling, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here, I will elaborate on the impact of inferior hydraulic oil on elevators from several aspects.Berikutnya mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Silvertham,Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai PeningkatanSelepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

SilverthamPlatform mengangkat topi bergerak sendiriBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?

SilverthamPlatform mengangkat topi bergerak sendiriBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digu...

评论列表

263HP148803710
2024-04-30 09:07:11

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: SilverthamPlatform mengangkat topi bergerak sendiri Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

258HP138990173
2024-04-30 08:05:23

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai SilverthamPlatform mengangkat topi bergerak sendiri. Datang lagi lain kali!

122HP117294921
2024-04-30 08:18:07

Bolehkah anda memberi saya SilverthamPlatform mengangkat topi bergerak sendiri spesifikasi terperinci?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。