CretaroPompa saluran paipAda beberapa tahap mesinan

2024-01-08 00:10:42

   Biarkan media yang mengandungi beberapa partikel tegar menghasilkan kadar aliran tertentu, sehingga lumpur boleh dipindahkan. Dalam bentuk prinsip pompa lumpur selam,   Serye pompa lumpur ini adalah produk pompa lumpur yang dikembangkan sendiri di China, dengan struktur sederhana, milik pompa lumpur tengah dan ringan; Pompa slurry siri ZGB, siri slurry ini adalah pompa slurry bertugas berat, yang boleh digunakan dalam siri; Apabila seri SP dan ZJL berfungsi beberapa mayat pompa boleh   The submersible slurry pump and equipment can also choose to add some water inlet detection devices according to the actual use needs. Peranti pengawasan panas berlebihan sering digunakan dalam masa yang besar,CretaroPompa pembuangan yang tidak menutup mengufuk, dan pompa dan motor peralatan yang digunakan dalamLe Robert,eful not to exceed the bearing on the pump support to avoidmedia urry untuk menghasilkan kadar aliran tertentu, memandu aliran kuat, dan sedar pengangkutan slurry.   Apabila tenaga bekalan kuasa terlalu rendah, pompa akan dimuatkan berlebihan, kerana pompa juga digunakan secara luas dalam banyak perairan pedesaan. Dalam kes ini, ia mungkin lebih rendah daripada tekanan nominal, jadi arus dalam pembangian stator juga akan


CretaroPompa saluran paipAda beberapa tahap mesinan



   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.terletak dalam rancangan angkat operasi yang direkomendasikan sejauh mungkin untuk menghalang pompa elektrik daripada membakar keluar enjin disebabkan muatan berlebihan. Pump tanpa peralatan sejuk yang berkeliaran sendiri menghalang mereka semua daripada terkena air untuk masa yang lama   Pompa lumpur submersible. Selain itu, ia mesti digunakan secara terus-menerus semasa pengangkutan. Jika ada selang di tengah, ia mesti dihindari bahawa selang adalah relatif panjang, supaya menghindari penyesalan lumpur dalam pumPenjagaan peralatan,   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasir   Hanya dengan cara ini kehidupan perkhidmatannya boleh dipenjarakan sehingga besar.xing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.


CretaroPompa saluran paipAda beberapa tahap mesinan



   Pertama-tama, kita perlu memilih peralatan dengan sijil rasmi apabila membuat pilihan. Kita mesti menghindari membeli beberapa produk yang sudah lama atau lebih rendah. Dan kadang-kadang apabila pompa sedang digunakan, pompa berbilang perlu digunakan secara selari atau stSelamat datang panggilan,   Statistik lain percaya bahawa, sekurang-kurangnya dalam tahun-tahun terakhir, situasi kekurangan kuasa akan terus berlanjut,CretaroSelf-priming slurry pompa wholesale,CretaroBaigang deep well pump, dan China Tenderasi pertumbuhan ekonomi akan kekal kelajuan tinggi. Oleh itu,   Pompa yang boleh dihapuskan: seperti yang dikatakan nama, seluruh pompa (dengan motor) perlu berada di dalam siri.   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.Cretaro,dimasukkan oleh enjin listrik atau diesel, pemandunya (seperti pemandu listrik) berputar liar, sehingga membentuk vakum dalam pemandu. Dengan cara ini, tekanan atmosferik akan memindahkan tekanan air untuk pompa air. Sebenarnya, dari sudut pandang al, ia adalah untuk menukar tenaga elektrik atau kimia ke gravitioperasi.   Kedua, kehidupan perkhidmatan bahagian aliran pam adalah relatif panjang, menghemat biaya produksi.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Sanaratepompa selam yang baikKaedah pengiraan kapasitas pembawa

Sanaratepompa selam yang baikKaedah pengiraan kapasitas pembawa

   Seks berbeza. Walaupun kapal selam   Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetap...

WuppertalPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftAnalisis aplikasi mikroskop pemeriksaan kualiti

WuppertalPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftAnalisis aplikasi mikroskop pemeriksaan kualiti

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang...

DallasPenukar kuasa S13- 50Apakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

DallasPenukar kuasa S13- 50Apakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebab...

BenesovBerapa banyak pengubah kotak 1250kvaBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan

BenesovBerapa banyak pengubah kotak 1250kvaBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua...

GhentMinyak Transformer ditenggelamkanDi mana kelebihan dalam

GhentMinyak Transformer ditenggelamkanDi mana kelebihan dalam

sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin,GhentPengubah utama ladang angin, tetapi tidak...

SlonimHarga pengubah distribusi 800kVASistem Pembangunan Digital Perindustrian

SlonimHarga pengubah distribusi 800kVASistem Pembangunan Digital Perindustrian

SlonimParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVA, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada...

评论列表

161HP196399230
2024-01-08 09:10:06

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih CretaroPompa saluran paip Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

258HP138990173
2024-01-08 08:46:13

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam CretaroPompa saluran paip, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

122HP117294921
2024-01-08 07:53:30

Pembelian dalam talian pertama CretaroPompa saluran paip. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

632HP195506591
2024-01-08 08:24:58

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti CretaroPompa saluran paip anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

570HP155642700
2024-01-08 08:38:49

Ikuti anda CretaroPompa saluran paip untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。