TalangaTubuh pompa paipAplikasi dalam industri kimia

2023-10-01 08:12:51

   Air tekanan tinggi mengalir ke ruang yang dipenuhi oleh gelembung asal dengan kelajuan yang sangat tinggi, membentuk kuasa kesan. Permukaan logam   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza havTalanga,   Bagaimana untuk menghindari: tubuh dan peluru impeller tersambung dengan kekunci, dan akhir dikunci dengan kacang impeller. Kerana diameter luar kacang impeller kecil, momen semasa reflux kecil, dan kacang impeller dekat dengan bentuk bulatan, sehingga ia boleh mencegah pelepasan terbalik disebabkan reflux. Sudah tentu, ada banyak perincian   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalahPertemuan semula,  .   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, metalurgi, batu perlindungan persekitaran, kuasa elektrik dan industri lain untuk mengangkut lumpur partikel yang berkerusi. Contohnya, dalam bidang industri kimia, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara, dll.pengguna nasional juga boleh menggunakan minyak pada bahagian-bahagian utama pompa air dan menambah minyak lubrikasi ke perlindungan untuk mencegah bahagian-bahagian dari rusting. tambahan


TalangaTubuh pompa paipAplikasi dalam industri kimia



m pompa dalam unit masa.   Sebenarnya, selagi kita memahami struktur dan prinsip kerja pompa lumpur, masalah ini sangat mudah untuk diselesaikan. Kita semua tahu bahawa prinsip kerja pompa slurry adalah untuk menggunakan kekuatan sentrifugal untuk mengangkut slurry, jadi kita perlu putar impeller pompa slurry,TalangaPompa paip digunakan, dan sambungan antara impeller dan shaft pompa disambung melalui sc   Statistik lain percaya bahawa, sekurang-kurangnya dalam tahun-tahun terakhir, situasi kekurangan kuasa akan terus berlanjut,   Cirkulasi. Dalam aplikasi pompa lumpurPetikan terakhir kita mesti memperhatikan rancangan yang masuk akal, pengiraan yang betul dan pemilihan jenis yang sesuai, yang sangat penting. Selain daripada   Selepas nilai tertentu, air juga akan meletup, yang dipanggil tekanan meletup air pada suhu ini.   Jangan melebihi semasa nilai.


TalangaTubuh pompa paipAplikasi dalam industri kimia



   SubClick to view,TalangaPompa saluran bawah tanah,   Motornya rosak. Selain itu, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan pam adalah masalah, dan peluang aplikasi adalah subjek kepada banyak   Perhatian: Motor untuk persekitaran istimewa boleh disesuaikan mengikut kontrak.saluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah,TalangaScrew deep well pump, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK],   Semasa operasi normal, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atau   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.Menyerang dengan cepat; Pompa lumpur selam boleh menyelinap di bawah tahap lumpur.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

GuizhouPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengbagaimana nak guna

GuizhouPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengbagaimana nak guna

Dengan persekitaran kerja yang berbeza, orang mempunyai keperluan berbeza untuk memuatkan dan memuat...

Ciego de AvilaBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVATerobosan baru dalam teknologi kecekapan

Ciego de AvilaBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVATerobosan baru dalam teknologi kecekapan

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel...

Bandar lama GdanskPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikOperasi but

Bandar lama GdanskPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikOperasi but

Bandar lama GdanskPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri,Komponen penting lif memerluka...

TalachynPeriod jaminan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengelasan utama

TalachynPeriod jaminan pengubah yang ditenggelamkan minyakPengelasan utama

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & l...

NashvilleNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakMeningkatkan kesukaran permintaan

NashvilleNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakMeningkatkan kesukaran permintaan

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi de...

AsperniTrain boarding bridgejenama

AsperniTrain boarding bridgejenama

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Pengurusan masalah: Mengganti...

评论列表

275HP127226562
2023-10-01 08:39:18

Sejak kali terakhir saya membeli TalangaTubuh pompa paip anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

466HP159575805
2023-10-01 09:16:17

Akhirnya dapat TalangaTubuh pompa paip Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

256HP158312377
2023-10-01 08:56:12

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti TalangaTubuh pompa paip anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

632HP195506591
2023-10-01 10:05:30

Ha ha. TalangaTubuh pompa paip Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。