Bandar kecilPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukPermintaan aplikasi dan prospek pembangunan yang baik

2023-03-10 07:27:34
632HP195506591tenaga198
PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan

Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Bandar kecil,Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Gudang mempunyai julat luas kawalan suhu. Keterangan medan pemilihan, layout dan kelajuan angin peralatan pendinginan sesuai untuk keperluan pendinginan berbagai barang. Dipersediakan dengan penyimpanan suhu penyimpanan sempurna pengesan aktif, rekaman dan peralatan aktif.Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Dietikon,Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor,Bandar kecilSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah,Bandar kecilDesign and installation principle of cold storage, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.


Bandar kecilPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukPermintaan aplikasi dan prospek pembangunan yang baik



Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Lubang antara kipas pendingin dan plat penyimpanan mesti lebih besar daripada tebal kipas pendingin.Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.sistem,Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Tahap awal peralatan penyimpanan sejuk


Bandar kecilPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukPermintaan aplikasi dan prospek pembangunan yang baik



Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Rekomendasi Kualiti,Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Pustaka CA berkualiti tinggi ini tidak hanya mahu membawa kesan tertentu dalam penggunaan, tetapi juga mahu peminat udara panas untuk mengurangi konsumsi tenaga dalam penggunaan. Setiap pelanggan mahu mencapai kembalian yang lebih baik dengan sedikit pelaburan. Oleh itu, hari ini, saya akan memperkenalkan bagaimana perpustakaan CA boleh mencapai kesan penyimpanan tenaga.Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Bandar kecil,Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, iaitu, atas dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Bandar kecilPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukMod komunikasi patut disesuaikan kepada keadaan setempat

Bandar kecilPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukMod komunikasi patut disesuaikan kepada keadaan setempat

Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit dil...

评论列表

466HP159575805
2023-03-10 09:10:46

Bandar kecilPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejuk Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

122HP117294921
2023-03-10 07:39:40

Bandar kecilPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejuk Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

709HP180518493
2023-03-10 08:52:40

Saya membeli banyak daripada anda Bandar kecilPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejuk dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

570HP155642700
2023-03-10 08:07:09

Ia patut dipuji, sangat bagus, Bandar kecilPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejuk Saya sangat menyukainya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。