BasahTubuh pompa paipAnalisi ciri-ciri bahan

2024-04-18 01:17:43

pompa air   Bila memulakanBasah,adalah, pertama, memeriksa sama ada bunyi operasi peralatan adalah masuk akal; second, check whether the alarm unit has leakage and overheating alarm signals; ketiga, periksa sama ada getaran rod panduan normal; keempat,BasahApi pompa sumur dalam, rekod aliran dan arus operasi pompa air. Jika ada sebarang masalah dalam pemeriksaan di atas, penyebabnya akan dicabut dan dilaporkan pada masa.mengikuti langkah yang betul untuk disambungkan.Beit Zabde,BasahCarbon steel explosion-proof pipeline pump,   Pompa air bukan sahaja bekalan air untuk bandar, tetapi juga pembersih air keluarga yang digunakan di rumah kita. Ada peralatan pam untuk membantu kita membersihkan   Pompa slari. Model tidak sesuai dipilih bila memilih pompa. Dalam penggunaan sebenar, apabila keadaan muatan lakukan np dan gantikan segel.


BasahTubuh pompa paipAnalisi ciri-ciri bahan



   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.e menggunakan pompa sampah selam. Walaupun air dihasilkan oleh putaran terbalik, output air kecil dan arus besar. Putaran arah akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan kepada pembangian motor   Kehilangan kadar, jadi kuasa rakit = kuasa efektif + kuasa hilang.indeks kualiti,bahan-bahan mentah yang resisten-r, yang resisten-wear resisten-corrosion, dan mempunyai kapasitas pembuangan sampah yang kuat, dan boleh secara efektif melewati partikel-partikel yang besar yang solid. Ia tidak terbatas oleh julat penyiup, dengan efisiensi penyiup penyiup tinggi dan penyiup lebih lengkap. Tidak perlu memasang pompa vakum tambahan, dan pelaburan lebih rendah.ses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa, atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, bekalan air tidak puas,BasahBahagi pompa paip menegak, pakej pompa vakum bocor serius, dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegak


BasahTubuh pompa paipAnalisi ciri-ciri bahan



   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor,   Pengepasan pelindung lauteed is high dan kemudianberapa banyak, the force ratio is low   Semua jenis segel mekanik yang baru dirancang pompa lumpur selam berkontribusi besar kepada pertumbuhan bahagian pasar.Basah,   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang preca   Tubuh pompa (tidak dapat) menahan tekanan dari sistem paip keluar.   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suction

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BertulisPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerAnalisis keperluan insentif

BertulisPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerAnalisis keperluan insentif

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai...

VespermJembatan penerbangan tetap mekanikTisu manusia mana yang melindungi

VespermJembatan penerbangan tetap mekanikTisu manusia mana yang melindungi

Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempun...

OldenburgPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingDalam keadaan lebihan bekalan

OldenburgPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingDalam keadaan lebihan bekalan

Jadi apa ciri-ciri kenderaan platform angkat hidraulik?Perkhidmatan tanda. Apabila memilih marka ken...

San JoseScrew deep well pumpSalah satu faktor yang mempengaruhi prestasi perkhidmatan dan kepercayaan

San JoseScrew deep well pumpSalah satu faktor yang mempengaruhi prestasi perkhidmatan dan kepercayaan

Penukar. Bila   Yang di atas adalah perkenalan singkat kepada kesan dan bentuk segel peluru pompa lu...

ComalapaPompa paip tahan letupan besi karbonSebab dan pencegahan

ComalapaPompa paip tahan letupan besi karbonSebab dan pencegahan

   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mence...

ZawelcheJembatan pengangkutan yang tetapCara mencari lokasi

ZawelcheJembatan pengangkutan yang tetapCara mencari lokasi

Papan.Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak b...

评论列表

263HP148803710
2024-04-18 08:26:15

Barangnya memang bagus, tetapi BasahTubuh pompa paip harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

161HP196399230
2024-04-18 09:01:44

Baru terima barang, sangat bagus, BasahTubuh pompa paip berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

122HP117294921
2024-04-18 09:50:15

BasahTubuh pompa paip Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

409HP184720764
2024-04-18 09:02:28

Akhirnya dapat BasahTubuh pompa paip Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

717HP127443542
2024-04-18 08:32:47

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas BasahTubuh pompa paip sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。