ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaApa yang unik

2023-01-10 03:25:44
632HP195506591tenaga185

Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.Constanza,Jaga-jaga untuk mengubah gudang ke gudang penjagaan buah: menentukan kawasan dan tinggi gudang sejuk mengikut jumlah anggaran buah. Dengan cara ini, selepas semua, gudang terlalu besar dan buah-buahan yang disimpan terlalu sedikit, menghasilkan buang-buang tenaga elektrik yang besar.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Aksarai,Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, compressor fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananUntuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).


ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaApa yang unik



Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan ventil pendingin. Tombol solenoid akan dipasang secara mengufuk, tubuh tombol akan menegak, dan perhatikan arah keluar cair.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar,ConstanzaPetikan untuk pemasangan projek penyimpanan sejuk, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.permintaan,Pemasangan plat gudang atas sepatutnya dilakukan secara alternatif dengan pemasangan plat dinding, dan plat dinding sepatutnya meninggalkan ruang untuk menarik peralatan pembinaan; Semasa pemasangan plat gudang atas, helaian besi akhir yang meliputi dengan plat dinding akan terputus selama mm untuk menghalang jambatan sejuk berjalan sejuk; Two layers of foaming materials shall be evenly and continuously punched on the joint surface between each top warehouse plate. Rivets shall be pulled and fixed at the internal and external lap joints of the steel plate, and the rivet spacing shall be mm; Menurut lukisan rancangan,ConstanzaPemasangan penyimpanan sejuk dan penyimpanan beku cepat, jika terdapat sinar sokongan, lajur dan bingkai besi sokongan dalam gudang, pengaturan dan posisi akan dilakukan dan tanda yang tepat dan jelas akan dibuat menurut keperluan lukisan rancangan; Menweld atau pasang sinar sokongan, bingkai besi sokongan, dll. dan persatuan penyweld mestilah melawan kelembapan dan diperlakukan mengikut keperluan lukisan.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.


ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaApa yang unik



Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar,ConstanzaPerusahaan pemasangan penyimpanan sejuk kecil, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Kepastian Kualiti,Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Secara umum, projek penyimpanan sejuk logistik akan dilengkapi dengan sokongan pintu penyimpanan sejuk elektrik dan pintu penyimpanan gelung elektrik dalam desain pintu penyimpanan sejuk, daripada konfigurasi pintu penyimpanan sejuk push-pull tradisional. Pendingin Kende mengatakan bahawa ini kerana mendorong dan menarik pintu sejuk tidak menyebabkan mengunci suhu sejuk, yang mudah menyebabkan kehilangan kuasa sejuk yang serius dan tidak sesuai untuk peti sejuk logistik yang sering masuk dan keluar.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Constanza,Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Santa Catalina iktahuakenBerapa banyak penyimpanan sejukFungsi dan aplikasi dalam produksi

Santa Catalina iktahuakenBerapa banyak penyimpanan sejukFungsi dan aplikasi dalam produksi

Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasanga...

CondadoBerapa banyak penyimpanan sejukDemi pasar dihalangi dan ada ruang terbatas untuk turun harga

CondadoBerapa banyak penyimpanan sejukDemi pasar dihalangi dan ada ruang terbatas untuk turun harga

Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza,CondadoPetikan untuk pem...

St. pattenHarga penyimpanan sejuk perubatanMengapa ia begitu baik

St. pattenHarga penyimpanan sejuk perubatanMengapa ia begitu baik

Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam...

San Jose pinuraApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk di sanaKesan penyegelan

San Jose pinuraApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk di sanaKesan penyegelan

Semasa produksi penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang, lebar dan tebal tert...

SalzburgMedical cold storage companyAnalisis pautan perubahan kapasitas

SalzburgMedical cold storage companyAnalisis pautan perubahan kapasitas

Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti d...

keperluanPembuat storan sejuk farmaceutikPerbandingan kategori industri

keperluanPembuat storan sejuk farmaceutikPerbandingan kategori industri

iaituIsolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah...

评论列表

122HP117294921
2023-01-10 10:35:36

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua, terima kasih!

409HP184720764
2023-01-10 12:09:56

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

256HP158312377
2023-01-10 10:38:06

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua, terima kasih!

709HP180518493
2023-01-10 11:30:12

Pembelian dalam talian pertama ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

717HP127443542
2023-01-10 11:29:38

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua ini sangat bernilai.

632HP195506591
2023-01-10 10:30:06

Anda ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。