EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVAApakah bentuk perindustrian

2023-01-02 01:26:37
122HP117294921Mesin dan peralatan industri207

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru guna & ldquo; ” menunjukkan.Penyebar bunyi pengubah jenis keringEmosiyo,Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringSarh, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiDalam keadaan biasa,EmosiyoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkan, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVAApakah bentuk perindustrian



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar,EmosiyoKapasiti pengubah bilik distribusi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil,EmosiyoPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyak, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.Analisis penyimpanan kuasa pengubahKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Nyahkira,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Lepaskan skru inti(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVAApakah bentuk perindustrian



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Perincian,Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.Pasar pengubah dalaman lambatIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Emosiyo,Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVAKeperluan untuk bahan kajian

EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVAKeperluan untuk bahan kajian

Sebelum impuls tiada muatan ditutup penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan l...

评论列表

466HP159575805
2023-01-02 08:45:12

EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVABerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

409HP184720764
2023-01-02 10:07:53

EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVABerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

709HP180518493
2023-01-02 09:06:57

EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVABerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVA lebih murah?

717HP127443542
2023-01-02 09:56:51

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVA, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

632HP195506591
2023-01-02 09:04:37

EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVA Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

570HP155642700
2023-01-02 09:06:53

EmosiyoHarga pengubah kotak 1600KVA Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。