Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat penyimpanan segar sayuranmenjadi sekolah bebas

2024-01-11 02:15:24
632HP195506591tenaga64
yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Fijicameroon_ departments. kgm,Kebocoran valv udara dan kebocoran cincin tidak hanya akan mempengaruhi meningkat suhu exhaust gudang segar, tetapi juga mengubah tekanan antar tahap. Selagi nisbah pemampatan lebih tinggi daripada nilai normal, suhu exhaust akan meningkat.Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Artemisa,Fenomen biasa kedai beku cepat ialah suhu kedai beku cepat tidak boleh turun atau turun perlahan. Sekarang, analisis sederhana dibuat pada sebab untuk turun perlahan suhu: kehilangan kapasitas sejuk kedai kedai beku cepat adalah besar disebabkan pengisihan panas atau prestasi penyegelan buruk; prestasi penyegelan panas yang buruk disebabkan tidak cukup tebal lapisan penyegelan panas paip dan dinding penyegelan panas kedai, yang menyebabkan penyegelan panas dan kesan penyegelan panas yang buruk,Fijicameroon_ departments. kgmBagaimana dengan penyimpanan sejuk?, Ia terutama disebabkan oleh pemilihan yang tidak tepat tebal lapisan pengisihan dalam desain atau kualiti yang buruk bahan pengisihan dalam pembangunan.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.


Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat penyimpanan segar sayuranmenjadi sekolah bebas



Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Pertahanan peralatan elektrik dalam jualan besar peralatan gudang baru sebenarnya beroperasi oleh penywelder atau staf yang memahami pengetahuan penggunaan kuasa. Sumber kuasa tukar mesti terputus semasa penyediaan.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum,Fijicameroon_ departments. kgmDesign dan pembinaan pemasangan penyimpanan sejuk, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Perkhidmatan jujur,Di mana anda perlu membina peti sejuk, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, kapasiti penyimpanan, ton, meter kubik, bingkai, kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, masa penyimpanan dan suhu tetapan boleh dinyatakan oleh peraturan khusus; Jika penyimpanan sejuk anda menjadi lebih besar, suhu barang masuk dan keluar dari gudang, frekuensi pembukaan dan menutup pintu, dll. Jika ini jelas, ia adalah pemilihan bahan-bahan mentah, seperti pemampat pendinginan, unit pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip, bahan-bahan pengisihan panas, pendingin, pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?Pasang mayat perpustakaan. Secara umum tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, antibeku, keterlaluan basah, dll.


Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat penyimpanan segar sayuranmenjadi sekolah bebas



Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Nyahkira,Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Ujian ketat udara: ujian ketat udara sistem penyimpanan segar, juga dikenali sebagai proses pengesan kebocoran, yang boleh dibahagi menjadi tahap pengesan kebocoran tekanan, vakum dan ammonia.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Fijicameroon_ departments. kgm,Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama,Fijicameroon_ departments. kgmPemasangan projek penyimpanan sejuk makanan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat penyimpanan segar sayuranBagaimana untuk melakukan pemeriksaan istimewa pada

Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat penyimpanan segar sayuranBagaimana untuk melakukan pemeriksaan istimewa pada

Pemasangan dinding dan lantai akan bermula di sudut. Menurut lukisan layout plat, bawa dua plat di s...

评论列表

122HP117294921
2024-01-11 10:41:16

Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat penyimpanan segar sayuran Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

409HP184720764
2024-01-11 10:36:29

Baru bayar, bila Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat penyimpanan segar sayuran sampai bos.

256HP158312377
2024-01-11 09:35:16

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

717HP127443542
2024-01-11 10:20:26

Sejak kali terakhir saya membeli Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat penyimpanan segar sayuran anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

632HP195506591
2024-01-11 11:04:58

Ikuti anda Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat penyimpanan segar sayuran untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。