Cape HaidiRancangan penyimpanan sejuk perubatanPengenalan fungsi seri

2023-07-25 04:31:40
632HP195506591tenaga116

Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan. Penjual sampah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai, plat menegak dan plat langit. Pemasangan plat penyimpanan dalam arah dan tindakan pencegahan berbeza adalah seperti ini: masukkan lokasi pembinaan, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan, tentukan kedudukan pemasangan peralatan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.Cape HaidiPemindahan: sebelum pemasangan gudang penyimpanan segar, periksa bilangan gudang gudang penyimpanan segar mengikut nota penghantaran. Apabila memuatkan dan memuatkan papan gudang, dan letakkan lapisan anti goresan pada setiap lapisan papan gudang dan kumpulan tanah.Kegagalan penyimpanan sejuk satu lapisan: besar; Kawasan permukaan struktur penyimpanan luar penyimpanan sejuk adalah besar, dan konsumsi kering makanan sejuk juga besar; Untuk gudang suhu rendah, yang mudah untuk menyebabkan beku mengufuk dan membengkak.Petropolis ia mustahil untuk menanganinya,Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin,Cape HaidiYang mana lebih baik untuk memasang penyimpanan sejuk, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Pemasangan plat gudang atas sepatutnya dilakukan secara alternatif dengan pemasangan plat dinding, dan plat dinding sepatutnya meninggalkan ruang untuk menarik peralatan pembinaan; Semasa pemasangan plat gudang atas, helaian besi akhir yang meliputi dengan plat dinding akan terputus selama mm untuk menghalang jambatan sejuk berjalan sejuk; Two layers of foaming materials shall be evenly and continuously punched on the joint surface between each top warehouse plate. Rivets shall be pulled and fixed at the internal and external lap joints of the steel plate,Cape HaidiPemasangan penyimpanan sejuk Storan sejuk, and the rivet spacing shall be mm; Menurut lukisan rancangan, jika terdapat sinar sokongan, lajur dan bingkai besi sokongan dalam gudang pengaturan dan posisi akan dilakukan dan tanda yang tepat dan jelas akan dibuat menurut keperluan lukisan rancangan; Menweld atau pasang sinar sokongan, lajur, bingkai besi sokongan, dll., dan persatuan penyweld mestilah melawan kelembapan dan diperlakukan mengikut keperluan lukisan.


Cape HaidiRancangan penyimpanan sejuk perubatanPengenalan fungsi seri



Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Vibrati mesti dihentikan semasa seluruh operasi unit pendingin. Selain mengganggu peralatan mekanik mengangkat, getaran akan terus menyebabkan pelepasan atau pecahan paip sambungan atas unit generator. Jika bunyi yang tidak normal ditemui semasa seluruh operasi peralatan,Cape HaidiPemasangan kecil penyimpanan sejuk, ia akan ditutup untuk pemeriksaan sebelum operasi. Fungsi penyelamatan unit sejuk telah ditetapkan dan tidak perlu disesuaikan.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Keperlukan pemeriksaan,Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.


Cape HaidiRancangan penyimpanan sejuk perubatanPengenalan fungsi seri



Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Pemeriksaan proses,Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Bagaimanapun, disebabkan kuasa kerja yang tinggi dan penghancuran tidak lengkap, ia mempunyai keterangan.Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.Cape Haidi,Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

OakvillePetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk membekukan cepatApa bentuk industri

OakvillePetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk membekukan cepatApa bentuk industri

Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, lantai dan bumbung rata storan sejuk besa...

St. JohnMana tempat yang baik untuk memasang penyimpanan sejukBagaimana untuk meningkatkan prestasi

St. JohnMana tempat yang baik untuk memasang penyimpanan sejukBagaimana untuk meningkatkan prestasi

Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang ba...

PlanoTempat yang bagus untuk memasang penyimpanan sejuk kecilLapisan pelindung anti slaid

PlanoTempat yang bagus untuk memasang penyimpanan sejuk kecilLapisan pelindung anti slaid

Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil op...

ManzanilloUbat gudang bekuInstitut Penelitian Warna Antarabangsa

ManzanilloUbat gudang bekuInstitut Penelitian Warna Antarabangsa

Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi k...

XibanguDimana penyimpanan sejuk sayuran dipasangMasalah umum baru dalam mesin dan penyelesaian yang sepadan

XibanguDimana penyimpanan sejuk sayuran dipasangMasalah umum baru dalam mesin dan penyelesaian yang sepadan

Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi...

Las Matas de FarfanSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk dagingIa mempunyai kesan besar pada pasar komoditi

Las Matas de FarfanSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk dagingIa mempunyai kesan besar pada pasar komoditi

parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. S...

评论列表

161HP196399230
2023-07-25 12:40:06

Sayang, Cape HaidiRancangan penyimpanan sejuk perubatan Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

535HP136858825
2023-07-25 13:08:42

Jarang beli Cape HaidiRancangan penyimpanan sejuk perubatan, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

409HP184720764
2023-07-25 12:14:54

Cape HaidiRancangan penyimpanan sejuk perubatan Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

256HP158312377
2023-07-25 12:35:33

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas Cape HaidiRancangan penyimpanan sejuk perubatan sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

632HP195506591
2023-07-25 12:14:13

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Cape HaidiRancangan penyimpanan sejuk perubatan penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。