Santa Cruz SelatanSistem pengurusan gudang farmaceutikPengetahuan umum aplikasi pemprosesan barang kering

2022-11-14 16:56:59
632HP195506591tenaga230

Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Santa Cruz Selatan,Titik lain ialah tindakan penyelenggaran tanah di dalam jualan besar gudang penyelenggaran segar. Kerana lantai besar gudang penyimpanan segar yang diperbuat pada skala besar juga papan pengisihan panas akan ada banyak a is di atas tanah dalam proses penggunaan, sehingga apabila membersihkan lapisan ais ini, anda perlu memperhatikan untuk tidak memukul mereka dengan palu atau sekop, kerana ia akan merusak papan pengisihan panas di atas tanah. Jika papan pengisihan panas rosak, ia akan mempengaruhi prestasi pengisihan panas dalam penjualan besar gudang penyimpanan segar.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Murghob,Semasa penyimpanan sejuk pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Sebagai cair sejuk, untuk mencapai tujuan sejuk.


Santa Cruz SelatanSistem pengurusan gudang farmaceutikPengetahuan umum aplikasi pemprosesan barang kering



Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Apabila valv terbuka terlalu besar atau terlalu kecil, gudang penyimpanan segar akan menyebabkan aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil, operasi valv yang lemah, kekurangan efisiensi sejuk dan bahkan kerosakan peralatan.Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.indeks kualiti,Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara, dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana jadi ia digunakan secara luas.


Santa Cruz SelatanSistem pengurusan gudang farmaceutikPengetahuan umum aplikasi pemprosesan barang kering



Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik,Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Sama ada ada masalah dengan sistem baris penyimpanan atmosfer terkawal pertama. Selepas masalah baris dibuang, sila uruskan pada masa. Apabila kuasa dimuatkan berlebihan, kuasa atau meningkatkan kuasa dua baris.Fenomen ralat: muatan motor penggemar berlebihan, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Kesalahan reli panas motor penggemar (penuaan); Kabel lepas; Pendingin diblokir; Keperlawanan besar. Fenomen ralat storan sejuk: pengeringan tidak berfungsi, garis pemampat terputus,Santa Cruz SelatanPetikan untuk desain beku, fusi dihidupkan, tindakan relai panas, tindakan tukar tenaga tinggi, pemampat dikunci, garis disambung salah atau fenomena ralat terbuka: ia berhenti dalam masa singkat selepas pengeringan, suhu persekitaran terlalu tinggi, kondensator diblokirSanta Cruz Selatan,Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang,Santa Cruz SelatanPenyimpanan sejuk yang dipasang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Secara umum,Santa Cruz SelatanMana syarikat pemasangan penyimpanan sejuk mempunyai, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BayamoPemasangan penyimpanan sejuk penyimpanan farmaceutikWhat can be classified by category

BayamoPemasangan penyimpanan sejuk penyimpanan farmaceutikWhat can be classified by category

Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan s...

OmahaPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranBagaimana untuk memainkan kesan perlindungan yang baik

OmahaPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranBagaimana untuk memainkan kesan perlindungan yang baik

Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya...

sosPersiapan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranAnalisis komprensif jualan tinggi terus berlanjut

sosPersiapan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranAnalisis komprensif jualan tinggi terus berlanjut

parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. S...

Pange SunPemasangan gudang pendinginan udaraApa tindakan perlindungan yang anda perlukan

Pange SunPemasangan gudang pendinginan udaraApa tindakan perlindungan yang anda perlukan

Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi...

Prince AlbertBerapa banyak pemasangan bekuApa faktor yang mempengaruhi harga

Prince AlbertBerapa banyak pemasangan bekuApa faktor yang mempengaruhi harga

Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai pre...

BregenzDi mana penyimpanan sejuk besarDicadangkan anda perlu mula dari sumber untuk mengurangi kemalangan mekanik

BregenzDi mana penyimpanan sejuk besarDicadangkan anda perlu mula dari sumber untuk mengurangi kemalangan mekanik

Pemasangan plat gudang atas sepatutnya dilakukan secara alternatif dengan pemasangan plat dinding, d...

评论列表

122HP117294921
2022-11-14 18:20:05

Ya, Santa Cruz SelatanSistem pengurusan gudang farmaceutik kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

409HP184720764
2022-11-14 18:03:20

Ikuti anda Santa Cruz SelatanSistem pengurusan gudang farmaceutik untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

717HP127443542
2022-11-14 17:55:27

Apabila Santa Cruz SelatanSistem pengurusan gudang farmaceutik menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。