GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilPerlindungan persekitaran tidak mencukupi, operasi harga stabil dan lemah

2024-04-12 00:13:01
632HP195506591tenaga42

Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Semasa pemasangan piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Gomel,Pompa panas, air panas, sejuk dan ladang lain. Suportan produk turun termasuk: pengkondisi udara rumah tangga, berbilang dalam talian mesin modular, pompa panas sumber tanah air kecil, dll. Pada masa ini, satu unit pendinginan scroll boleh mencapai ~ HP.Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.San Mateo,GomelStoran sejuk,Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang berbeza diketahui dikeluarkan pada harga yang berbeza, dan kualiti produk adalah relatif besar. Namun, ia bukan barang yang baik atau kualiti tinggi. Ini adalah hasil kerjasama jangka panjang.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.


GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilPerlindungan persekitaran tidak mencukupi, operasi harga stabil dan lemah



Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-ciri aplikasi, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejukSama ada ia adalah gudang buah yang menyimpan segar atau penyimpanan sejuk lain, terdapat banyak perincian yang perlu diperhatikan dalam perubahan penyimpanan sejuk. Jika item kecil lain tidak dilakukan dengan baik, ia akan membawa banyak masalah untuk penggunaan kemudian, seperti konsumsi tenaga tinggi dan masalah kecil.Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.penjual besar, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, jadi jumlah bahan pengisihan panas adalah besar, dan konsumsi kering makanan sejuk juga besar; Untuk gudang suhu rendah,GomelPemasangan kerja penyimpanan sejuk, rawatan anti beku lantai memerlukan banyak kerja. Apabila penyimpanan sejuk dibina pada tahap air, ia mustahil untuk menanganinya, yang mudah untuk menyebabkan beku mengufuk dan membengkak.Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.


GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilPerlindungan persekitaran tidak mencukupi, operasi harga stabil dan lemah



Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.query,Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Diameter paip masuk dan keluar tangki penyimpanan cair mesti diameter paip keluar dan exhaust yang dinyatakan pada sampel unit.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti,GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.Gomel, nisbah kawasan lantai setiap bilik sejuk adalah rendah; When the multi-storey cold storage is built on the foundation with poor ground resistance dan barang masuk dan keluar dan pengurusan operasi tidak sesuai dengan penyimpanan sejuk lapisan tunggal; Dengan pembangunan kapasitas muatan lantai, the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, peralatan pembinaan besar diperlukan dan masa pembinaan panjang.Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilAnalisis jangkauan bahan radioaktif diizolasi

GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilAnalisis jangkauan bahan radioaktif diizolasi

Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. S...

评论列表

263HP148803710
2024-04-12 08:15:19

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

161HP196399230
2024-04-12 08:49:10

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

275HP127226562
2024-04-12 08:58:59

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

881HP198728332
2024-04-12 08:26:38

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

122HP117294921
2024-04-12 07:36:48

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil, prestasi kos yang cemerlang

570HP155642700
2024-04-12 08:02:42

GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. GomelHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。