HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggalPengilang memberitahu anda fokus membeli

2023-12-03 06:39:00
gantikannyaTahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakanHoogeveen

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit,Turun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaanZlatourst,Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak


HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggalPengilang memberitahu anda fokus membeli



Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.Selain pemeliharaan bulanan,Hoogeveen8 ton jambatan naik bergerak, pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu, perlu membersihkan penapis penghisap minyak, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya, dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, playing a role in system, energy transmission,HoogeveenPlatform lif sumbangan aluminum, anti-corrosion, rust prevention, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here, I will elaborate on the impact of inferior hydraulic oil on elevators from several aspects.Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.Huraian kerja, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka,HoogeveenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.


HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggalPengilang memberitahu anda fokus membeli



Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu,Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.Sama ada rawatan penuaan getaran telah mencapai keputusan boleh dihukum berdasarkan kaedah pengamatan lengkung parameter.Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remHoogeveen,Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakanPeribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)Menangkat dan menurunkan


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggalCara menguji keletihan

HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggalCara menguji keletihan

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat...

评论列表

275HP127226562
2023-12-03 07:50:15

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggal masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

535HP136858825
2023-12-03 07:23:09

Pembelian dalam talian pertama HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggal. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

466HP159575805
2023-12-03 07:54:37

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggal memang bagus, cukup bertuah.

122HP117294921
2023-12-03 07:20:36

Anda HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggal bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

632HP195506591
2023-12-03 08:37:12

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggal memang bagus, cukup bertuah.

570HP155642700
2023-12-03 07:33:46

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan HoogeveenPlatform angkat kereta api tunggal, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。