XinlePlatform angkat gerak garpu guntingRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan

2023-09-18 02:00:42

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.Xinle,Selain pemeliharaan bulanan, pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya, dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, playing a role in system, energy transmission, anti-corrosion rust prevention, cooling, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here,Menangkat dan menurunkanTeknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik, menganalisis proses pakaian, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat,XinlePlatform mengangkat lengan pelukis Crawler, dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.


XinlePlatform angkat gerak garpu guntingRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan



Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian,XinleGerakan platform mengangkat garpu gunting, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.Platform penangkapan hidraulik keretapi panduan adalah peralatan platform yang muncul pada tahun-tahun terakhir. Karakteristik utamanya adalah berat besar, penggunaan luas, dan prestasi keselamatan tinggi. Peralatan ini mempunyai sistem hidraulik, yang memandu rantai untuk berputar, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.manufacturer,Menyesuaikan unit kuasa.Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanBesi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.


XinlePlatform angkat gerak garpu guntingRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan



Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.Nilai tinggi,Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Platform pengguna yang mengangkat berharap bahawa peralatan boleh membawa kembali kepada diri mereka sendiri, dan teknologi yang dikendalikan oleh syarikat adalah untuk meningkatkan kembalian peralatan. Tidak peduli seberapa maju teknologi ini mungkin, jika ia tidak dapat meningkatkan kembalian pengguna,XinlePlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit, ia tidak boleh dikenali oleh pasar. Jadi syarikat perluSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?Xinle,Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?Menyesuaikan unit kuasa.Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

XinlePlatform angkat gerak garpu guntingPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang

XinlePlatform angkat gerak garpu guntingPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas pl...

评论列表

275HP127226562
2023-09-18 09:57:00

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, XinlePlatform angkat gerak garpu gunting berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

466HP159575805
2023-09-18 09:51:10

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan XinlePlatform angkat gerak garpu gunting ini pada masa hadapan!

409HP184720764
2023-09-18 09:39:24

Saya akan membelinya pada masa hadapan XinlePlatform angkat gerak garpu gunting dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

256HP158312377
2023-09-18 09:12:36

XinlePlatform angkat gerak garpu gunting Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

717HP127443542
2023-09-18 10:51:21

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan XinlePlatform angkat gerak garpu gunting, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

570HP155642700
2023-09-18 09:07:54

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan XinlePlatform angkat gerak garpu gunting ini pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。