Bandar HandanPlatform angkat hidraulik tetapPenyesuaian berperingkat pasaran

2024-04-05 00:09:01

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel,Bandar HandanLif yang diletak dalam kereta aliuminum., gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licinApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged although the filter element is intact, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.Bandar Handan,Pangkalan penangkapan platform adalah komponen struktur besar yang dibuat dari plat besi legasi dengan tebal yang berbeza yang diseweld bersama-sama. Jumlah penywelding adalah besar, dan tekanan sisa yang tidak dapat dihasilkan semasa proses penghasilan. Untuk mencegah deformasi komponen disebabkan perubahan tekanan sisa semasa penggunaan, perlu dilakukan rawatan penyebab tekanan pada komponen selesai.Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.Arendal,Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Selepas membersihkan bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?Menyesuaikan silinder minyak.


Bandar HandanPlatform angkat hidraulik tetapPenyesuaian berperingkat pasaran



Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Platform penunggang lengan mengangkat produk bentuk Platform penunggang lengan penunggang operasi platform ketinggian tinggi putaran darjah tanpa bekalan kuasa luar,Bandar HandanPembuat jambatan naik bimbit, boleh bekerja melalui halangan, mengangkat dengan lancar dan selamat. Platform penunggang lengan lengan lengan mengadopsi lengan kerja lengan lengan lengan, dan skop dan ruang operasi tidak terkesan.Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.Pemasangan berfungsi,Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah,Bandar HandanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilang, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.


Bandar HandanPlatform angkat hidraulik tetapPenyesuaian berperingkat pasaran



Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanasal,Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.Apabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?Bandar Handan,Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagarSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabelLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Bandar HandanPlatform angkat hidraulik tetapMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

Bandar HandanPlatform angkat hidraulik tetapMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Tah...

评论列表

535HP136858825
2024-04-05 08:11:14

Izinkan saya menilai ini Bandar HandanPlatform angkat hidraulik tetap, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

256HP158312377
2024-04-05 08:56:17

Barangnya memang bagus, tetapi Bandar HandanPlatform angkat hidraulik tetap harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

632HP195506591
2024-04-05 08:42:44

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Bandar HandanPlatform angkat hidraulik tetap, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。