GelsenkirchenPembuat platform angkat gunting jenis bergerakFungsi utama dan trend pembangunan

2024-03-05 00:29:50

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.Gelsenkirchen,Penapisan dan pembersihan minyak hidraulik untuk mengangkat lif kargo. Penapis minyak hidraulik adalah komponen penting pencemaran minyak dalam sistem hidraulik. Aplikasi penapis minyak mesti memastikan akurat penapis memenuhi keperluan penggunaan sistem, dan kerugian tekanan disebabkan kekebalan cair sepatutnya menjadi sebanyak yang mungkin, dan ia sepatutnya mempunyai kapasitas skala minyak yang cukup; Peribadi periksa dan membersihkan penapis minyak. Darjah pencemaran minyak sistem hidraulik meningkat dengan kadar penyerangan partikel pencemaran luaran dan bilangan berbagai partikel memakai dalam sistem dan menurun dengan meningkat nisbah penapisan. Oleh itu, memilih nisbah penapisan yang masuk akal boleh mengurangi darjah pencemaran sistem secara efektif. Partikel tegar adalah sumber utama pencemaran dalam sistem hidraulik mesin pembinaan, dan pemilihan yang masuk akal nisbah penapisan penapis minyak adalah ukuran utama untuk pencemaran sistem. Produk, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamatSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.Yekaterinburg ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini,Menyesuaikan unit kuasa.Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


GelsenkirchenPembuat platform angkat gunting jenis bergerakFungsi utama dan trend pembangunan



Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.Semasa perawatan penuaan, peralatan mencetak lengkung penuaan getaran online. Menurut lengkung, hujung depan lengkung a-t menunjukkan tendangan naik, menunjukkan bahawa kelembatan di dalam komponen menurun selepas rawatan getaran, jadi amplitud bertambah secara perlahan-lahan; Sejak itu, perubahan amplitud telah pada dasarnya stabil, menunjukkan bahawa struktur molekul di dalam komponen cenderung untuk stabil, yang sesuai dengan piawai penghakiman garis pengamatan lengkung, jadi ia boleh ditentukan bahawa bahagian kerja telah mencapai kesan. Langkah-langkah pencegahan untuk menggunakan platform angkat elektrik adalah sebagai berikut: unit pengguna patut mengatur seseorang yang dedikasi untuk beroperasi platform angkat dan mengembangkan perincian dan tindakan pencegahan keselamatan untuk menggunakan platform angkat berdasarkan situasi unit mereka sendiri, pemandu profesional dan operator mesti dilengkapi, dan mereka mesti melatih khusus dan dipilih. Mereka mesti memegang sijil yang sesuai dan mengambil tanggungjawab sesuai dengan keadaan sebenar kerja. After the construction is completed, the lifting platform needs to be moved on the site and should be operated by a professional driver. Sebelum kerja sehari-hari,GelsenkirchenLift gunting bergerak sepenuhnya, pemandu zy mesti memeriksa dengan hati-hati sistem elektrik, hidraulik dan mekanik platform, memeriksa julat kerja trak platform angkat, dan menghapuskan halangan yang menghalangi putaran dan berjalan trak platform angkat. Dan kosongkan platform ke atas dan ke bawah beberapa kali untuk memeriksa mana-mana kesalahan atau fenomena yang tidak normal. Ia juga perlu memperhatikan keperluan stesen pendaratan platform untuk mana-mana perbezaan yang jelas yang tidak normal. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk pembuat pesawat. Aktiviti promosi sedang berlangsung, ia mesti dibuang dengan segera.Keperlukan pemeriksaan,Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketatSemak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulPemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran,GelsenkirchenPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiri, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai


GelsenkirchenPembuat platform angkat gunting jenis bergerakFungsi utama dan trend pembangunan



Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelSampling inspection,Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.[UNK][UNK]& lt;-- Karakteristik platforma angkat hidraulik bagi orang cacat -; gt; Platform penangkapan hidraulik bagi orang cacat boleh dipasang dengan bijak di pintu masuk dan keluar kereta bawah tanah, jembatan pelayar pintu masuk dan keluar stesen kereta api, koridor bangunan rumah, dan bangunan koridor, yang boleh menyelesaikan secara keseluruhan masalah penangkapan sukar di tempat awam. Produk kami tidak memerlukan lubang, lubang, atau bilik komputer, ruang, dan pemeliharaan sering. Ia selamat dan dipercayai. Syarikat kami bergantung pada kualiti produk yang dipercayai dan perkhidmatan selepas menjual yang baik untuk melayani anda sepenuhnya. Platform Lift Kemudahan&#& mdash;& amp; lt;-- Parameter spesifikasi platform angkat hidraulik bagi orang cacat -; gt; Sumber kuasa: Penampilan umum: mm&kali; mm× L (saiz plat asas angkat tinggi besar: mm (panjang)&kali; mm (lebar)Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.Gelsenkirchen,Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi,GelsenkirchenPlatform angkat gerak garpu gunting, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!


Artikel berkaitan

GelsenkirchenPembuat platform angkat gunting jenis bergerakApakah syarat asas untuk pembuatan

GelsenkirchenPembuat platform angkat gunting jenis bergerakApakah syarat asas untuk pembuatan

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi pl...

评论列表

161HP196399230
2024-03-05 07:42:23

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa GelsenkirchenPembuat platform angkat gunting jenis bergerak, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

258HP138990173
2024-03-05 08:36:46

GelsenkirchenPembuat platform angkat gunting jenis bergerak Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

535HP136858825
2024-03-05 08:54:38

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, GelsenkirchenPembuat platform angkat gunting jenis bergerak pada dasarnya berpuas hati.

717HP127443542
2024-03-05 09:23:59

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。