West BayPenjagaan segar gudang buah-buahan dan sayuranApa yang patut saya perhatikan bila menggunakan

2022-07-29 05:29:21
632HP195506591tenaga322

Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?West Bay,Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan batch kecil barang-barang modern. Oleh itu, rantai sejuk pusat logistik penyimpanan sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Dundock,. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.


West BayPenjagaan segar gudang buah-buahan dan sayuranApa yang patut saya perhatikan bila menggunakan



Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Flow, suhu dan tubuh air air permukaan sekitar kawasan pembinaan air permukaan dan sumber air penyimpanan sejuk.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan,West BayPeralatan pendinginan farmaceutik,West BayPemasangan pembuat peralatan penyimpanan sejuk, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.


West BayPenjagaan segar gudang buah-buahan dan sayuranApa yang patut saya perhatikan bila menggunakan



Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, platform memuat, sistem, sistem paip, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.Nyahkira,Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan batch kecil barang-barang modern. Oleh itu, rantai sejuk pusat logistik penyimpanan sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.West BayDosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,West BayPemasangan beku buah,Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Las Matas de FarfanSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk dagingIa mempunyai kesan besar pada pasar komoditi

Las Matas de FarfanSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk dagingIa mempunyai kesan besar pada pasar komoditi

parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. S...

Fijicameroon_ departments. kgmHarga syarikat pemasangan penyimpanan sejukPerbaiki aras pembuatan peralatan

Fijicameroon_ departments. kgmHarga syarikat pemasangan penyimpanan sejukPerbaiki aras pembuatan peralatan

Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara ole...

PentichtonStoran sejukApakah keuntungan

PentichtonStoran sejukApakah keuntungan

Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa y...

BayagunaYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejukApa keperluan asas untuk penghasilan

BayagunaYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejukApa keperluan asas untuk penghasilan

Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan letakkan bahan penyisaran panas penyimpanan sejuk. P...

Kepulauan Virgin Amerika SyarikatBerapa banyak ubat penyimpanan sejukDiscussion on inspection and maintenance methods

Kepulauan Virgin Amerika SyarikatBerapa banyak ubat penyimpanan sejukDiscussion on inspection and maintenance methods

Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih bai...

MiyoriPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan TelefonApa kaedah pengeboran

MiyoriPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan TelefonApa kaedah pengeboran

Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peral...

评论列表

466HP159575805
2022-07-29 12:33:37

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, West BayPenjagaan segar gudang buah-buahan dan sayuran mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

409HP184720764
2022-07-29 13:14:00

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. West BayPenjagaan segar gudang buah-buahan dan sayuran Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

256HP158312377
2022-07-29 13:17:28

Saya membeli banyak daripada anda West BayPenjagaan segar gudang buah-buahan dan sayuran dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

717HP127443542
2022-07-29 07:05:22

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

570HP155642700
2022-07-29 13:46:13

Ia patut dipuji, sangat bagus, West BayPenjagaan segar gudang buah-buahan dan sayuran Saya sangat menyukainya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。