El PalmarJembatan naik hidraulik tetapPeriksa

2024-04-17 01:05:04
tarik hook keluar untuk ikat ke dalam bekas, ketatkan rantai untuk memastikan ia tidak melepaskan dan tekan blok brek di kedua-dua sisi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan,El PalmarBridge boarding of aluminum alloy, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.El Palmar,When you use the boarding bridge, you will find that the motor is very hot and you need to worry about it. Setiap jambatan naik memerlukan motor elektrik untuk memandunya, jadi motor juga peranti piawai untuk naik jambatan. Secara umum, peranti angkat hanya menggunakan motor elektrik semasa angkat.Ringkasan: Dengan pembangunan sains dan teknologi, bentangan dan desain silinder akan menjadi semakin masuk akal, kerana teknologi terus berkembang dan meningkat. Design yang masuk akal silinder adalah untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatannya sambil mengurangi faktor risiko dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif. Suara telah dikurangi, jadi apa yang sangat dijangka adalah peningkatan dalam kemanusiaan. San,Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.Muat: - ton.Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.


El PalmarJembatan naik hidraulik tetapPeriksa



Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.Pembersihan: Jika minyak paksi hidraulik telah terjangkit sepenuhnya, terutama apabila pompa rosak, minyak dalam tangki mesti dibersihkan. Peranti pembersihan minyak membolehkan minyak mengalir sehingga indikator pencemaran minyak menunjukkan bahawa minyak berada dalam keadaan yang memuaskan.Jembatan memasuki papan, seperti yang dikatakan nama, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.Kepastian Kualiti,Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai,El PalmarJembatan penerbangan teleskopik, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.


El PalmarJembatan naik hidraulik tetapPeriksa



Sebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding,Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.Unik Streamline” The open hinge joint design increases the welding area by more than three times compared to other traditional tubular joints, greatly extending the service life and facilitating maintenance.Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui,El PalmarJembatan naik bimbit, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.El Palmar, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan seringUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

CoatzacoalcosPengubah kuasa 25kVPersaingan tertumpu dalam industri

CoatzacoalcosPengubah kuasa 25kVPersaingan tertumpu dalam industri

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta,CoatzacoalcosHarga pengubah kotak 16...

ShedertzeePlatform angkat hidraulikRuang untuk kenaikan harga

ShedertzeePlatform angkat hidraulikRuang untuk kenaikan harga

Bagaimanapun, sebelum lif kargo elektrik digunakan,ShedertzeePlatform penangkapan hidraulik garpu ga...

XilinhotHarga lif bebas halangan menegakSumber dikurangkan dengan ketara

XilinhotHarga lif bebas halangan menegakSumber dikurangkan dengan ketara

Lakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan,...

Costa ricaPompa slurry ZDApa benda penyelamatan

Costa ricaPompa slurry ZDApa benda penyelamatan

Costa ricaQuotat,   Terdapat banyak jenis pompa lumpur selam yang tersedia di pasar, dan model pompa...

MasatepePengubah Biro Kuasaborong

MasatepePengubah Biro Kuasaborong

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca putar...

MILUSJembatan naik kecil sederhanaAnalisis titik pertumbuhan baru

MILUSJembatan naik kecil sederhanaAnalisis titik pertumbuhan baru

Dengan pembangunan cepat masa, industri dan medan berbeza mempunyai pembangunan dan ciri-ciri yang b...

评论列表

161HP196399230
2024-04-17 10:00:09

saya betul-betul minta maaf.

275HP127226562
2024-04-17 08:23:47

El PalmarJembatan naik hidraulik tetap Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

938HP166090698
2024-04-17 09:50:49

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: El PalmarJembatan naik hidraulik tetap Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

881HP198728332
2024-04-17 08:24:25

Sayang, El PalmarJembatan naik hidraulik tetap Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

535HP136858825
2024-04-17 08:55:10

Hebat El PalmarJembatan naik hidraulik tetap, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

709HP180518493
2024-04-17 09:28:44

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, El PalmarJembatan naik hidraulik tetap berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。