KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kWKeperluan teknikal

2024-02-11 00:32:13

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Pembuat pengubah jenis keringKarlovacKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik,KarlovacPenukar jenis kering Scb14, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Karokh,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup tujuan rawatan boleh dicapai.Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kWKeperluan teknikal



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil,KarlovacModel pengubah elektronik, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Perbaikan kualiti,Segel kebocoran minyak(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kWKeperluan teknikal



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Pemasangan berfungsi,Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaPengubah kuasaKarlovac,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kWTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kWTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

Operasi pengubah tenggelam minyakUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, ya...

评论列表

263HP148803710
2024-02-11 08:52:29

Tanya, boleh saya hantar KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kW spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

122HP117294921
2024-02-11 07:50:13

Walaupun KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kW belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

256HP158312377
2024-02-11 08:21:57

KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kW Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

717HP127443542
2024-02-11 07:53:21

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kW. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

632HP195506591
2024-02-11 07:52:00

KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kW Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

570HP155642700
2024-02-11 08:46:06

KarlovacHarga pengubah jenis kering 1000kWSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。